ik roep Caaaammieee!!!!!! Hij kijkt op hinnikt net zoals ze doen als ze eten krijgen. daarna gaat hij plassen poepen en dan komt hij (heel langzaam stapje voor stapje)
Leo
Geplaatst: 07-02-04 20:13
De ene keer komt ze luid gillend op me af, de andee keer wat rustiger en flink snuivend... ze heeft ook wel eens buien dat ze eerst haar hoofd om de hoek van de schuur steekt, wacht tot ik "Leeeoooo kom dan!" roep, en dan met de staart in de lucht wegrennen
Bella
Geplaatst: 07-02-04 20:31
De ene keer komt ze heel lief op me af gestapt en is het een echte knuffel. Een andere keer dan kijkt ze een keer op en gaat vrolijk verder waar ze mee bezig was. En een hele enkele keer heeft ze echt geen zin en doet ze een poging tot weglopen...maar daar hebben we ook al zo onze trucjes op gevonden....
Mariesjuh
Geplaatst: 07-02-04 20:36
hinniken steigeren bokken enzo
Alane
Geplaatst: 08-02-04 00:16
Mariesjuh schreef:
hinniken steigeren bokken enzo
Was al bang dat die van mij de enigen zijn die dat doen...
De mijne zijn altijd blij als ik kom want dat betekent eten....kom ik op een andere tijd dan etenstijd....dan maken ze nog net geen obsceen gebaar....
xx_Irisje
Geplaatst: 08-02-04 00:21
Amber doet t wel rustig aan als k dit zo lees.. maar die staat ook altidj lekker buiten met alle paardjes in de wei.
Als k aan kom fietsen herkent ze me en gaat dr hoofd omhoog zo van : hee jou ken k! en als k dr dan kom halen rop dr draait ze zich om en komt ze me te gemoet lopen.. maar als k neit in haar richting kom blijft ze weer rustig staan.. en als ze op stal staat hinnekt ze wel lief (en hard)
MilesNF
Geplaatst: 08-02-04 05:19
Hangt er vanaf, is zijn vriendje er niet, dan wordt ik onder luid gehinik verwelkomt, anders boeit het hem totaal niet.
Anoniem
Geplaatst: 08-02-04 09:45
Als Moon mij ziet aankomen gaat ze eerst héél erg hard hinikken en daarna komt ze in draf of galop bokkend naar me toe! Volgende keer maak ik er een filmpje van!
Lievemeid
Geplaatst: 08-02-04 10:57
[**] begroet mij altijd met een superharde hinnik. Vaak begint hij al als die de scooter hoort aankomen (ik moet dan nog de bocht om dus hij kan me dan nog niet zien). Alleen komt er nog wel eens een meisje met de scooter en dan denk die ook dat ik het ben. ooooops
Vanes
Geplaatst: 08-02-04 11:01
Ossie mompeld altijd als ik aankom dat klinkt als humhumhumhum Moet er altijd wel om lachen omdat geluidje.
Anoniem
Geplaatst: 08-02-04 11:02
Liberty kijkt meestal alleen even op. Als hij staat te eten met een geirriteerde 'gezichtsuitdrukking' en anders wel een stukje vrolijker. Hij hinnikt eigenlijk zelden...
Ninla_
Geplaatst: 08-02-04 11:17
Hoi, Ninla is altijd aan het eten haha en als ik dan aan kom lopen hoort ze het al en als ik haar roep dan heeft ze meteen haar oren naar voren en maakt ze een raar geluidje! echt heel leuk en grappig.
Tobi hinnikt altijd heel hard,maar dat kwam pas na een half jaar ofzo.
HorseyLover
Geplaatst: 08-02-04 11:19
schimmeltje hinnikt bijna altijd, en als ze dat niet doet loopt ze altijd naar voren in haar stal met haar oren helemaal naar voren (ze staat meestal aan de achterkant)
Imker
Geplaatst: 08-02-04 11:30
Als ik achter kom, dan krijg ik 9 van de 10 keer een superharde hinnik als begroeting: HEE vrouwtje, daar ben je weer, gezellig!! Als hij niet hinnikt, dan heeft hij het te druk met naar buiten staren of met Vienna.
Vienna doet nog niets (qua hinniken dan) maar die is wel altijd erg aanhankelijk en als ze buiten staan, komt ze altijd even kroelen.
Fitzroy
Geplaatst: 08-02-04 12:30
Fitz hinnikt altijd wel als ik aan kom lopen, vaak al als hij mijn auto hoort. Alleen als hij net aan het eten is, steekt ie even zijn hoofd buiten de deur om te kijken en vervolgens neemt hij weer een duik in het kuilgras.
Als ik eenmaal op stal ben houdt hij nauwkeurig in de gaten wat ik allemaal doe en volgt alles.
Anoniem
Geplaatst: 08-02-04 17:19
Tess boeit het niet zo veel, hetzelfde geld voor Novalee. Maar als ik er eenmaal ben komt Tess wel even snuffelen
_Emma_
Geplaatst: 08-02-04 17:41
Ik heb geen eigen pony, maar ik had wel een verzorgpony. Die stond elke middag al op me te wachten bij z'n staldeur Als ik naar de stallen reed moest ik eerst een brug over, vanaf daar kon ik de stallen al zien, en zag ik zijn hoofdje over zijn staldeur, oortjes naar voren, hoofd richting de brug, en als ie me dan zag hinnikte hij heel hard Als ik dan mijn fiets had neer gezet en bij zijn stal kwam hinnikte hij nog een keer, en maakte daarna de hele tijd van die "huhuhuhu"-geluiden
_Madelon
Geplaatst: 08-02-04 17:44
ik roep altijd heel hard "DAAAAAANNNNNNDDDDDDDYYYYYYYYY" meestal gaan de oortjes dan naar voeren en krijg ik zo'n knorgeluidje te horen
Zip
Geplaatst: 08-02-04 18:08
Os en Fox herkennen het geluid van de scooter, en als mijn hondje zijn halsband omheeft dan tikken de penning tegen elkaar en dat herkennen ze ook. Dan komen ze meteen naar het hek toe zetten, meestal heel langzaam in stap, maar zoals gisteren, ook wel in volle galop Hinneken doen ze de laatste tijd eigenlijk niet echt meer, maar ze hebben een wei vol gras dus ook geen reden om te hinneken, als ze het al wel doen is het alleen maar om het hooi te verwelkomen
lein
Geplaatst: 08-02-04 18:55
Nou mijn paard begroet mij altijd geweldig!! Als hij voorin de wei staat en hij ziet me aankomen (dan moet ik eerst nog om de stallen heenlopen voordat ik bij zijn wei ben) dan staat hij ineens achter in de wei verstopt achter zijn vriendinnen Ja ja erg aanhankelijk paard heb ik. Als ze toevallig op stal staan dan kijkt hij even op om vervolgens weer te gaan eten, maar als ik dan bij mij kastje ben kijkt hij toch heel lief over zijn deur heen.
passie
Geplaatst: 08-02-04 20:07
Als ik aan kom fietsen en boffie ziet me dan gaat ie aan het hek staan wachten tot ik kom. En als ie me niet heeft zien aan komen dan roep ik hem en dan komt ie in volle galop naar me toe. Als ie op stal staat en ik kom dan ga ie met zijn oortjes naar voren staan wachten tot ik hem uit de stal haal. Heel lief dus
Zazoutje
Geplaatst: 08-02-04 21:36
Geen eigen paard, maar verzorgpony... Als ik dan aankom ik zeg Zouuuutje (Zoeeetje ) Komt ze met haar hoofd uit dr box en echt zo'n murmelend hinnikje.. Super lief
snepje1
Geplaatst: 08-02-04 21:43
als marquez op stal staat kijkt hij even op en neemt de moeite om even mijn handen en zakken te chekken, en gaat weer verder waar hij mee bezig was. Op de wei een heel schatig klein huhu en komt vrolijk aan sjokken, bedenkt zich dan dat dat toch wel wat veel moeite kost en blijft halverwege staan zodat ik de rest van het weiland (blubberzooi) kan doorkruizen
Liza_vL
Geplaatst: 08-02-04 22:03
Oortjes naar voren en soms van die trillende neusgaten(hinniken zonder geluid ) en checken of ik iets eetbaars heb
skaay
Geplaatst: 08-02-04 22:06
als ik kom gaan mijn paardjes hiniken. soms hebben ze het niet door dat ik kom en dan roep ik ze en dan gaan ze alsnog hiniken heeel liefff