Blijf twijfelen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Blazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 16:02

MissJG schreef:
Iedereen bedankt voor de antwoorden het heeft me echt een stuk geholpen!
Veulen is dus 100% van de baan. Wie weet ooit in de toekomst maar het idee van een braaf lief dier van een jaar of 10 spreekt me een heel stuk meer aan. Zeker met t oog op me dochter.
De tinker laat ik denk ik gaan. Ze kent dus alsnog alleen de basis. En dan moet ik alsnog veel *aanleren*.

Ons paardje komt vanzelf een keer op ons pad. Blijf gewoon lekker rondkijken❤️

Verstandige keuze ;)

Odetje92

Re: Blijf twijfelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 16:07

Zoek inderdaad een bevestigd paard, dat geeft jou ook meer zekerheid en vertrouwen. Een paard met nog een hoop te leren is een hele uitdaging als je niet weet wat je doet, dag kost veel tijd, geld en stress en dat wil je niet, je wilt zorgeloos kunnen genieten.
Ik maak genoeg ruiters mee die zichzelf te hoog inschatten, een groen paard aanschaffen en vervolgens in een halfjaar tijd zo vast lopen dat alle plezier weg is, en dan moet er veel geïnvesteerd worden om het plezier terug te krijgen

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 16:34

Gelukkig ben je uit deze keuze gekomen en ik denk ook de meest verstandige keuze. Ik ben benieuwd wat voor paardje op je pad komt :) Dus ik volg!

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-19 21:09

Ik hou jullie zeker op de hoogte!❤️
Nogmaals bedankt iedereen!

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:16

Goede keuze TS! Ik hoop dat jullie snel een droompaard vinden. En die zijn er zeker wel, het is dat die van mij wel eens graag een beetje zeurt bij onzekere ruiters, anders had ze echt 100% bij je eisen gepast.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:50

MissJG schreef:
Iedereen bedankt voor de antwoorden het heeft me echt een stuk geholpen!
Veulen is dus 100% van de baan. Wie weet ooit in de toekomst maar het idee van een braaf lief dier van een jaar of 10 spreekt me een heel stuk meer aan. Zeker met t oog op me dochter.
De tinker laat ik denk ik gaan. Ze kent dus alsnog alleen de basis. En dan moet ik alsnog veel *aanleren*.

Ons paardje komt vanzelf een keer op ons pad. Blijf gewoon lekker rondkijken❤️

Goede keuze! En het is echt niet zo dat je een volwassen of zelf ouder paard niets meer kan leren hoor. Daar kun je net zo goed een band mee opbouwen, nieuwe dingen ontdekken en jezelf en je paard verder ontwikkelen.

Heel veel plezier, ook met je zoektocht. Neem lekker de tijd.