) prachtig! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Benzz schreef:Dit is zo niet relevant..........het waarom maakt niet uit, het gaat erom dat die foto online staat en veel mee geadverteerd gaat worden. Ik zou persoonlijk niet blij zijn met een rijtechnisch incorrecte foto als reclamefoto, waarom die foto rijtechnisch in correct is, zal mij aan mijn **** roesten
xyzutu2 schreef:Benzz schreef:Dit is zo niet relevant..........het waarom maakt niet uit, het gaat erom dat die foto online staat en veel mee geadverteerd gaat worden. Ik zou persoonlijk niet blij zijn met een rijtechnisch incorrecte foto als reclamefoto, waarom die foto rijtechnisch in correct is, zal mij aan mijn **** roesten
Dat vind ik dan weer niet relevant: als dit topic door PS of Sweden gestart was zou ik ook vragen stellen over waarom ze een bepaald beeld als representatief promoten. Maar dit topic is van TessJazz die een paard heeft die een van nature wat beperkte beweging plus een Spaanse erfenis qua rijstijl en gevoeligheid voor stress heeft en daar heeft zij haar beste beentje mee voorgezet.
De vraag waarom PS of Sweden vervolgens dressuurmatig onhandige foto's uitkiest voor promotiemateriaal zou ik aan hun voorleggen. Maar daar gaat dit topic niet over: ik kan me voorstellen dat als je van echt ver komt met een paard je zelfs al blij kunt zijn met imperfecte foto's en filmpjes, en dat je daar dan best trots op kunt zijn zelfs al is het beeld niet rijtechnisch correct.
TessJazz schreef:Dee_Es schreef:Wat gaaf dat je bent uitgekozen voor de shoot! Ik had de oproep gezien.
De foto's zijn echt heel mooi geworden maar als perfectionist erger ik me wel heel erg aan de bandages en de knotten. Daar had ik toch iets meer aandacht aan besteed. Maar verder hele toffe plaatjes!
Zelf heb ik niet gebandageerdgeknot wel, maar hij heeft lange manen en ik ben gewend om korte manen te vlechten .. haha
Dee_Es schreef:Wat gaaf dat je bent uitgekozen voor de shoot! Ik had de oproep gezien.
De foto's zijn echt heel mooi geworden maar als perfectionist erger ik me wel heel erg aan de bandages en de knotten. Daar had ik toch iets meer aandacht aan besteed. Maar verder hele toffe plaatjes!
geknot wel, maar hij heeft lange manen en ik ben gewend om korte manen te vlechten .. haha
[/quote]
Benzz schreef:Dit is zo niet relevant..........het waarom maakt niet uit, het gaat erom dat die foto online staat en veel mee geadverteerd gaat worden. Ik zou persoonlijk niet blij zijn met een rijtechnisch incorrecte foto als reclamefoto, waarom die foto rijtechnisch in correct is, zal mij aan mijn **** roesten

Jennyj01 schreef:Benzz schreef:Dit is zo niet relevant..........het waarom maakt niet uit, het gaat erom dat die foto online staat en veel mee geadverteerd gaat worden. Ik zou persoonlijk niet blij zijn met een rijtechnisch incorrecte foto als reclamefoto, waarom die foto rijtechnisch in correct is, zal mij aan mijn **** roesten
Ik denk dat juist een rijtechnisch niet correcte foto perfect is voor een foto voor een kleding reclame. Het maakt het onderwerp (de kleding) juist voor geschikt voor een breed publiek om zich daar mee te identificeren.
).
Welk setje vind jij zelf nou het mooist?
De rijfoto is inderdaad een vreselijk moment, daar moeten er toch veel betere bij gezeten hebben. Anders was je paard nooit zo mooi bekomen. Ook is het ronduit onbeschoft dat je hier niets voor krijgt en dan wel €45 rekenen voor een setje fleece bandages. Koekoek 
DreamGuide schreef:Ben wel benieuwd of je de setjes mocht houden na de shoot? Gezien de prijs van PS zou dat ook wel een leuke verdienste zijn
Rivano schreef:Prachtige fotos, mooi setjes, jullie staan er sjiek op.
Vind de kleuren ook mooi, en ze tonen mooi scherp op mijn scherm. Dit zou ook zeker een fotograaf zijn die ik zou overwegen.
Als dit 'ik' was en dit mijn paard, zou ik heel blij zijn met de standfotos, ongeacht waar ze door wie voor gebruikt zijn. Daar leek het me toch voornamelijk om te doen? Dat ze zelf mooie fotos zou hebben.
(Al had ik ook verwacht dat PS je een dekje ofzo toegestopt zou hebben. Hoop dat je veel fotos gekregen hebt en er ook 1 of 2 kunt uitvergroten.)
Ziet er uit als een interessant zadel, welk merk/model is het?DreamGuide schreef:Ben wel benieuwd of je de setjes mocht houden na de shoot? Gezien de prijs van PS zou dat ook wel een leuke verdienste zijn
Nee, mocht ze niet houden.