Model staan voor Ps of Sweden met mijn knappe PRE

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:02

Mooie foto's en alle setjes staan hem (jullie! :D ) prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:36

Benzz schreef:
Dit is zo niet relevant..........het waarom maakt niet uit, het gaat erom dat die foto online staat en veel mee geadverteerd gaat worden. Ik zou persoonlijk niet blij zijn met een rijtechnisch incorrecte foto als reclamefoto, waarom die foto rijtechnisch in correct is, zal mij aan mijn **** roesten :D

Dat vind ik dan weer niet relevant: als dit topic door PS of Sweden gestart was zou ik ook vragen stellen over waarom ze een bepaald beeld als representatief promoten. Maar dit topic is van TessJazz die een paard heeft die een van nature wat beperkte beweging plus een Spaanse erfenis qua rijstijl en gevoeligheid voor stress heeft en daar heeft zij haar beste beentje mee voorgezet.
De vraag waarom PS of Sweden vervolgens dressuurmatig onhandige foto's uitkiest voor promotiemateriaal zou ik aan hun voorleggen. Maar daar gaat dit topic niet over: ik kan me voorstellen dat als je van echt ver komt met een paard je zelfs al blij kunt zijn met imperfecte foto's en filmpjes, en dat je daar dan best trots op kunt zijn zelfs al is het beeld niet rijtechnisch correct.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 23:47

Mooie foto's !!
Ik herken de stijl van de fotograve. Vorig jaar ook een shoot laten doen door haar. Erg mooi <3
Succes en veel plezier met je knappe paard.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-19 00:05

xyzutu2 schreef:
Benzz schreef:
Dit is zo niet relevant..........het waarom maakt niet uit, het gaat erom dat die foto online staat en veel mee geadverteerd gaat worden. Ik zou persoonlijk niet blij zijn met een rijtechnisch incorrecte foto als reclamefoto, waarom die foto rijtechnisch in correct is, zal mij aan mijn **** roesten :D

Dat vind ik dan weer niet relevant: als dit topic door PS of Sweden gestart was zou ik ook vragen stellen over waarom ze een bepaald beeld als representatief promoten. Maar dit topic is van TessJazz die een paard heeft die een van nature wat beperkte beweging plus een Spaanse erfenis qua rijstijl en gevoeligheid voor stress heeft en daar heeft zij haar beste beentje mee voorgezet.
De vraag waarom PS of Sweden vervolgens dressuurmatig onhandige foto's uitkiest voor promotiemateriaal zou ik aan hun voorleggen. Maar daar gaat dit topic niet over: ik kan me voorstellen dat als je van echt ver komt met een paard je zelfs al blij kunt zijn met imperfecte foto's en filmpjes, en dat je daar dan best trots op kunt zijn zelfs al is het beeld niet rijtechnisch correct.

Dankjewel :o

Bloemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 02:29

Wauw! Super gave foto's!

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:33

TessJazz schreef:
Dee_Es schreef:
Wat gaaf dat je bent uitgekozen voor de shoot! Ik had de oproep gezien.
De foto's zijn echt heel mooi geworden maar als perfectionist erger ik me wel heel erg aan de bandages en de knotten. Daar had ik toch iets meer aandacht aan besteed. Maar verder hele toffe plaatjes!

Zelf heb ik niet gebandageerd :) geknot wel, maar hij heeft lange manen en ik ben gewend om korte manen te vlechten .. haha :')

Oh jeej, daar zou ik ook geen hele nette knotten in krijgen dan. Mocht een hengstenvlecht niet of waren de manen daar weer net te kort voor?

Wel een enorm knap paard hoor! En jij staat ook leuk op de foto's.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-19 14:27

Dee_Es schreef:
Wat gaaf dat je bent uitgekozen voor de shoot! Ik had de oproep gezien.
De foto's zijn echt heel mooi geworden maar als perfectionist erger ik me wel heel erg aan de bandages en de knotten. Daar had ik toch iets meer aandacht aan besteed. Maar verder hele toffe plaatjes!

Zelf heb ik niet gebandageerd :) geknot wel, maar hij heeft lange manen en ik ben gewend om korte manen te vlechten .. haha :')[/quote]

Oh jeej, daar zou ik ook geen hele nette knotten in krijgen dan. Mocht een hengstenvlecht niet of waren de manen daar weer net te kort voor?

Wel een enorm knap paard hoor! En jij staat ook leuk op de foto's.[/quote]

Hengsten vlecht kon wel, maar dacht dat knotten beter bij het merk zouden staan ivm dat ze vaak alleen KWPN hebben voor de lens haha :o
Dankjewel!! Ben super trots op hem! Haha ben zelf niet zo fotogeniek, maar heb mijn best gedaan Dankje :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 06:12

Heel gaaf!
En prachtig paard!

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 06:19

Benzz schreef:

Ik denk dat juist een rijtechnisch niet correcte foto perfect is voor een foto voor een kleding reclame. Het maakt het onderwerp (de kleding) juist voor geschikt voor een breed publiek om zich daar mee te identificeren.

CalipsoLover

Re: Model staan voor Ps of Sweden met mijn knappe PRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 08:43

<3 <3 <3

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 11:06

Gave setjes en wat is je paard opgeknapt!

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 11:29

Jennyj01 schreef:
Benzz schreef:

Ik denk dat juist een rijtechnisch niet correcte foto perfect is voor een foto voor een kleding reclame. Het maakt het onderwerp (de kleding) juist voor geschikt voor een breed publiek om zich daar mee te identificeren.

daar ben ik het niet helemaal mee eens.. mensen willen zich (vaak) juist identificeren met de perfecte plaatjes. zo van: wauw ik heb het zelfde setje als het koppel dat er zo perfect uit ziet of zo hoog in de sport zit. ook stimuleren perfecte plaatjes tot hogere verkoopcijfers. onbewust letten wij als consument/ de klant toch op de verkoopfoto's en de advertentie. ik koop bijvoorbeeld al nooit ergens iets als de foto's me niet aan staan of als de advertentie niet netjes verhelderend genoeg is (maar dat ben ik, niet dat ik zelf perfecte foto's post of berichten schrijf met perfecte grammatica _O- ).

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 11:38

Wauw wat zijn jullie een knap stel <3

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 14:08

Prachtig paard, prachtige setjes en prachtige foto’s!

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-19 14:20

Dankjulliewel !

pnltl148

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 21:06

Mooie foto's zeg! Wat is ie veranderd en hij staat nu echt mooi in bespiering! Ik ben vooral fan van de foto's waar je je cap op hebt! Die past er ook mooi bij :) Welk setje vind jij zelf nou het mooist?

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-19 22:59

pnltl148 schreef:
Mooie foto's zeg! Wat is ie veranderd en hij staat nu echt mooi in bespiering! Ik ben vooral fan van de foto's waar je je cap op hebt! Die past er ook mooi bij :) Welk setje vind jij zelf nou het mooist?

Zelf de roze haha :D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 23:33

Ik vind dit topic nou niet echt reclame voor het merk := De rijfoto is inderdaad een vreselijk moment, daar moeten er toch veel betere bij gezeten hebben. Anders was je paard nooit zo mooi bekomen. Ook is het ronduit onbeschoft dat je hier niets voor krijgt en dan wel €45 rekenen voor een setje fleece bandages. Koekoek :evaw:

Je hebt er wel mooie foto's aan over gehouden, dat dan weer wel.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 23:42

Mooie foto's, en wat een gave kans!

Ben wel benieuwd of je de setjes mocht houden na de shoot? Gezien de prijs van PS zou dat ook wel een leuke verdienste zijn :=

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 13:57

Prachtige fotos, mooi setjes, jullie staan er sjiek op.
Vind de kleuren ook mooi, en ze tonen mooi scherp op mijn scherm. Dit zou ook zeker een fotograaf zijn die ik zou overwegen.

Als dit 'ik' was en dit mijn paard, zou ik heel blij zijn met de standfotos, ongeacht waar ze door wie voor gebruikt zijn. Daar leek het me toch voornamelijk om te doen? Dat ze zelf mooie fotos zou hebben.
(Al had ik ook verwacht dat PS je een dekje ofzo toegestopt zou hebben. Hoop dat je veel fotos gekregen hebt en er ook 1 of 2 kunt uitvergroten.)

Ziet er uit als een interessant zadel, welk merk/model is het?

DreamGuide schreef:
Ben wel benieuwd of je de setjes mocht houden na de shoot? Gezien de prijs van PS zou dat ook wel een leuke verdienste zijn :=

Nee, mocht ze niet houden.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-19 14:49

Rivano schreef:
Prachtige fotos, mooi setjes, jullie staan er sjiek op.
Vind de kleuren ook mooi, en ze tonen mooi scherp op mijn scherm. Dit zou ook zeker een fotograaf zijn die ik zou overwegen.

Als dit 'ik' was en dit mijn paard, zou ik heel blij zijn met de standfotos, ongeacht waar ze door wie voor gebruikt zijn. Daar leek het me toch voornamelijk om te doen? Dat ze zelf mooie fotos zou hebben.
(Al had ik ook verwacht dat PS je een dekje ofzo toegestopt zou hebben. Hoop dat je veel fotos gekregen hebt en er ook 1 of 2 kunt uitvergroten.)

Ziet er uit als een interessant zadel, welk merk/model is het?

DreamGuide schreef:

Nee, mocht ze niet houden.

Dankjewel! Mijn zadel is een anatomica :)

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 18:09

Gespot :D
Afbeelding

Prachtige foto's!

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 18:17

Ik zag jullie ook op Facebook voorbij komen <3

manubres