Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rien10 schreef:TS heeft al een pony gekocht en op stal staan Diana.
Veel plezier met je dier TS!
Annet73 schreef:Inmiddels een aantal bezichtigingen verder. Betreffende pony is het niet geworden. Deels om het feit dat de verkoper erg veel haast had, wij niet. Ik vind het nogal wat een eigen pony kopen en wil dat graag in ons eigen tempo doen.
Meerdere pony’s bezocht waar bij één een superklik was. Dochter reed er ook zo mee weg. Verder superbraaf zoals wij wilden. Niet verkeersmak als zijnde gewend om langs de weg te rijden. Maar ik wil bij nader inzien toch niet dat dochter dat gaat doen. Wij wonen in een zeer druk gebied.
Wel veel wedstrijdervaring en goed basis afgericht. Verder niet bang voor auto’s, motoren etc. Dat ook kunnen ‘testen’ en ervaren de keren dat we zijn komen kijken/rijden. Maar dus niet gewend om in het drukke verkeer over de weg te rijden. Dat laatste hebben we voor lief genomen.
We zijn allemaal ontzettend blij met deze match!
Dank nogmaals voor jullie adviezen en tips!
DatBenIkNou schreef:rien10 schreef:TS heeft al een pony gekocht en op stal staan Diana.
Veel plezier met je dier TS!
Gefeliciteerd dan TS! Ik vind het altijd wel jammer dat we dan geen afloop van de vraagstelling horen terwijl mensen de moeite nemen om hun ervaring te vertellen. Zijn toch de leuke verhalen vaak!
Veel plezier met de pony elk geval. Is het de Z2 pony geworden of toch een andere keuze?