Oooh wat een schatje, ik ben verliefd!! En die filmpjes... Wat een draf heeft ze ook zeg, kan zo de drafsport in haha
Thanks allemaal!! Ik ben echt gek op het mormeltje!Brave Willie haalt het niet in zijn hoofd dit gedrag over te nemen hoor!
Wijslander schreef:Die Lola En wat een gave hond ook, wat is dat voor een als ik vragen mag?De witte? Dat is Sicily, mijn pup van 5 maanden, ze is half Deense Dog en half Dogo Argentino. Ook van een rescue!
Ooohhhh maar die is LEUK Heerlijk die filmpjes 'Lola says NO.' Ben je niet bang dat ze uit haar halstertje floept?
Dank jullie allemaal!@Wranglerbutt, maybe Ods has room in her suitcase? @Berdien, ja! Ik moet een kleinere voor haar kopen, viel me ook al erg op in het filmpje!
Jeddah schreef:@Wranglerbutt, maybe Ods has room in her suitcase? Ruimte is niet de issue... het is maar 23 kilo... hoe krijg ik alles mee? Bij jou kleren kopen? Het is nog zomers in oktober toch?
Ods schreef:Jeddah schreef:@Wranglerbutt, maybe Ods has room in her suitcase? Ruimte is niet de issue... het is maar 23 kilo... hoe krijg ik alles mee? Bij jou kleren kopen? Het is nog zomers in oktober toch? Het is hier altijd zomers!!We zullen beslist een ouderwets Bokt Topic moeten maken Ods!