Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kylian was een beetje eigenwijs, maar is uiteindelijk mijn lievelingspaard van de manege geworden.
is 23 jaar geleden haha, in de tijd van de ribfluwelen broeken, rubberen laarzen en caps met kintuigjes die je niet vastdeed
Gewoon met tuinbroek, gympen en geleende cap er op.
Er werd me toen verteld dat ik in 3 lessen zou leren paardrijden. Toen ik de 2e les maar meteen moest doorzitten zonder beugels, en er langer naast lag dan er op zat kreeg k het vermoeden dat díe info niet helemaal klopte
kon natuurlijk nog niet licht rijden. Er is de hele les een meisje naast me geweest die mee rende dus ik vond het fantastisch gezellig 
Chasey schreef:Jaaaaa die weet ik nog! Dat is intussen al weer 26 jaar geleden!(old wief)
, ik laat je wel even jong voelen. Mijn allereerste echte rijles was 41 jaar geleden.
.
(was trouwens een schimmeltje, met bruin tuig - de pony, niet het buurmeisje)
) hebben ze het opgegeven. Mijn vader is samen met de huisarts een praatgroep 'help ik heb een dochter met een dure hobby' begonnen (al liep dat niet echt storm) en mijn moeder heeft zelfs nog een paar keer zelf gereden en veel later nog regelmatig geholpen bij vzpaard.
(bij het paardje moest je gewoon precies goed duidelijk zijn, dan was het een toppaard, heb er later nog weleens op gezeten en toen liep ze - ietwat gedesillusioneerd want mevrouw kon ineens rijden, daar ging je uurtje hoekturen
- als een trein).
. _Aine schreef:Avalanche81: Klinkt echt geweldig! Zo lief ook naar het paard toe
Ik reed op Dusty en het was op Ponykamp. We hebben die les alleen maar gestapt met iemand anders ernaast waarmee je de pony ‘deelde’ voor een weekje. En dan daarna de eerste les in draf, iedereen zat te giegechelen op zijn pony want ‘dat hobbelt zo grappig’. O ja mijn eerste les was met mijn fietshelm, een joggingbroek en regenkaarten