Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jahoorisgoed schreef:Mijn bijrijdpaard is zó ongeduldig. Staan schrapen of stampen als het haar te lang duurt of gewoon niet willen stilstaan, niet naast je willen blijven lopen want jij loopt veeeeeel te langzaam en als je in de weg staat, loopt ze dwars door je heen want stel je voor dat ze twee seconde wacht tot je een stapje aan de kant doet (vooral als het om eten gaat). Elke dag opnieuw corrigeren, mevrouw is verder goed opgevoed hoor en luistert prima, maar toch elke dag opnieuw weer proberen.

Iedere week krijgen we te horen dat we haar op moeten voeden.
DarkCupid schreef:Mn paard is soms te snel afgeleid, en soms ook wat aan de luie kant.
Hij lijkt soms net iets teveel op... mij![]()
Hij is wel ontzettend lief, maar ook echt een verwende aap haha. Maarja, hij kan ook zo schattig kijken, daar kan ik toch geen nee tegen zeggen![]()
[ [url=m/dPFbVf.jpg]Afbeelding[/url] ]

AmoorM schreef:En dingen die jullie echt missen in het rijden? Te heet? Te flegmatiek? Geen klik? Te bokkerig of mist de potentie? Of te veel potentie?
En het exterieur? Was je eigenlijk opzoek naar een bepaald type paard en ben je toch uiteindelijk voor iets anders gevallen?
jammer, dat zeker. Maar voor een eerste paard kon ik er alleen maar blij om zijn
maralyn schreef:Dat ze er altijd n bende van maakt met haar voer.
Dat ze alle mannen leuk vind...
Nee niet ruinen. Mannen.
(Mijn katten zijn leuker.
De poes drukt haar kont in mijn gezicht bij het wakker worden.
Als ik met mijn mobiel zit, zit ze op schoot net zo lang voor mijn telefoon tot ik m weg leg en dan peert ze hem gauw.
Ze claimt me.
Trekt mijn kerstboom omver en terroriseert de kater.
Ja, ze is echt "geholpen".
De kater, kauwt aan alle planten.
Spring achter alles aan voor het raam.
Vind visite helemaal het einde.
Gaat op mijn wasrek liggen terwijl ik douche zodat hij mij kan zien.
Gaat achter mij op het toilet zitten als ik moet.
Is niet bang voor de stofzuiger, maar speelt er mee.
En gooit zijn stoffen muis in het water voordat hij hem door het hele huis heen slaat.
Kort om, overal natte strepen.)
Ik ben fan van jouw katten... Ik heb een hond die al bij het toilet zit nog voordat ik weet dat ik moet.... kiki1976 schreef:Heerlijk topic hihi
Tja merrie nummer 1
Soms een bitch, onzeker wat verbloemd wordt met dominante trekjes.
Soms lui, lomp.
Merrie nr 2
Lomp, weet dat ze sterk is en gebruikt dat helaas ook.
Viespeuk eerste klas, iets met bont en mest/zand/bagger.
Vreselijk oud wijf, wat met iedereen vriendjes wilt zijn.
Verder zijn moeder en dochter samen super lief
AmoorM schreef:En dingen die jullie echt missen in het rijden? Te heet? Te flegmatiek? Geen klik? Te bokkerig of mist de potentie? Of te veel potentie?
en in galop speelt ze het ook doodleuk. Ik allemaal trainen in de bak om haar vanuit galop naar stilstand te krijgen over een zo kort mogelijke afstand, maar dat konijn staat in het bos binnen anderhalve galop sprong STIL. Als een soort alerte lama.