Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sizzle schreef:Waarschijnlijk heeft dit topic meer aansluiting in het jeugdhonk.
Als kind heb ik vroeger wel slobberkoekjes geprobeerd te maken voor mijn lievelings manegepony enzo. Toen kocht ik ook nog van die knabbelstengels voor mijn konijn die achteraf eigenlijk niet echt gezond waren
lieveli schreef:Ik speel vaak backgammon met mijn paard en op vriendendag zou ik hem laten winnen.

Dat heeft niets te maken met wel of niet om je paard geven, meer met een paard niet vermenselijken
Marin_ka3 schreef:FatCat schreef:TS - hoe zou jij die dag met je paard ''vieren''
Daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om mensen die telkens weer roepen 'mijn paard is mijn beste vriend!' , of zij hier oren naar hebben. Zo ja, hoe?
Welke betekenis moet ik aan zo'n uitspraak geven (mijn paard is mijn beste vriend)? Hoever reikt dat? How deep is your love?
Marin_ka3 schreef:Daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om mensen die telkens weer roepen 'mijn paard is mijn beste vriend!' , of zij hier oren naar hebben. Zo ja, hoe?
Welke betekenis moet ik aan zo'n uitspraak geven (mijn paard is mijn beste vriend)? Hoever reikt dat? How deep is your love?
goeroe schreef:Marin_ka3 schreef:Daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om mensen die telkens weer roepen 'mijn paard is mijn beste vriend!' , of zij hier oren naar hebben. Zo ja, hoe?
Waar ontmoet jij die mensen? Ik ken niemand die dit zo zegt, laat staan het ook nog letterlijk bedoelt. En maar goed ook, want ik zou het eerlijk gezegd niet zo serieus nemen. Ik denk niet dat die uitspraak ook maar iets zegt over iemands liefde voor het paard of over hoe goed iemand voor zijn of haar paard zorgt.
Marin_ka3 schreef:FatCat schreef:Als het je zo hard stoort, dan waarom deze mensen als ''vrienden'' op facebook behouden. Je kan trouwens posts van deze mensen blokkeren van je Feed.
Wie zegt of waar zeg ik dat het me stoort?
Marin_ka3 schreef:Welke betekenis moet ik aan zo'n uitspraak geven (mijn paard is mijn beste vriend)? Hoever reikt dat? How deep is your love?

Citaat:Als er 1 x per jaar een vriendendag zou bestaan, wie van ons paardenliefhebbers zou een paard op deze dag als vriend eren?
Citaat:En samen met het paard die dag vieren
Citaat:Hoeveel procent van ons denk jij zou dat doen? Ik schat niet meer dan 10 procent, jij?
Ladybird schreef:Marin_ka3 schreef:Eindelijk inhoudelijk, mooie reacties op mijn onderwerp!
Hoewel, sommige al eerder, met name Brainfail.
Dank jullie wel!
Iedereen reageerd hier inhoudelijk, alleen niet zoals jij wilt. Maar om je antwoord te geven, zolang het geen commercieel belang word 2 % of minder