Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Mensen in de straat achter ons zijn ook actief met het afsteken ervan, maar hebben op beide hoeken van de straat iemand op de uitkijk staan. Als er iemand met een hond langs komt, wordt dat meteen geroepen en dan stoppen ze met afschieten tot de hond en baas uit zicht zijn.
prugelpiet schreef:Ik zie het ook als een leuke afsluiter en een gezellig begin van het nieuwe jaar. Ik ga nooit uit, behalve met oud en nieuw. Dat mensen achterlijke capriolen gaan uithalen is hun probleem, zulke mensen ga ik niet mee om en wonen hier niet dus daar heb ik ook geen last van.
Wat de paarden betreft? Oudjaarsdag is een en al dolle boel op stal, en de jaarlijkse springwedstrijd is altijd leuk. Mét het genal van de carbidschieters op de achtergrond. En de paarden? Die zijn alleen maar enthousiast omdat ze mogen springen. 'S avonds gaat alles op stal en gaan de deuren allemaal dicht. We liggen buiten vuurwerk bereik, dus ze zullen het alleen horen.
Of mijn bijrijd-pony het eng vind? Geen idee. Ze is pas sinds dit jaar in Nederland en ik weet niet wat ze vroeger in spanje met hun paarden uitvraten dus ik weet ook niet wat voor diep trauma van haar over-over-over-over groot oma erin kan zitten.
Maar TS, wat is dit met rare topics? Reincarnatie? Oorlogspaarden met diepgeworteld trauma? Vriendendag voor je paard?
Marin_ka3 schreef:prugelpiet schreef:Ik zie het ook als een leuke afsluiter en een gezellig begin van het nieuwe jaar. Ik ga nooit uit, behalve met oud en nieuw. Dat mensen achterlijke capriolen gaan uithalen is hun probleem, zulke mensen ga ik niet mee om en wonen hier niet dus daar heb ik ook geen last van.
Wat de paarden betreft? Oudjaarsdag is een en al dolle boel op stal, en de jaarlijkse springwedstrijd is altijd leuk. Mét het genal van de carbidschieters op de achtergrond. En de paarden? Die zijn alleen maar enthousiast omdat ze mogen springen. 'S avonds gaat alles op stal en gaan de deuren allemaal dicht. We liggen buiten vuurwerk bereik, dus ze zullen het alleen horen.
Of mijn bijrijd-pony het eng vind? Geen idee. Ze is pas sinds dit jaar in Nederland en ik weet niet wat ze vroeger in spanje met hun paarden uitvraten dus ik weet ook niet wat voor diep trauma van haar over-over-over-over groot oma erin kan zitten.
Maar TS, wat is dit met rare topics? Reincarnatie? Oorlogspaarden met diepgeworteld trauma? Vriendendag voor je paard?
Het zijn ook onderwerpen die bij het leven horen.
morgen lekker vuurwerk halen denk ik
voor het eerst in Mn leven!