Hoe groot is hij? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe groot is hij?
Althans, we hopen dat dat lukt.
Bewust een wat ouder uitgegroeid dier gekocht owv het gewicht van mijn vriend (kerel van 2m07). Ondertussen kan ons groene propje al voeten geven, makkelijk halsteren (was ook een ding), gepoetst worden en langs beide kanten meelopen. Verder gaan we er gewoon op het gemak mee wandelen, met de mijne onder het zadel voorop.
Wel heel schattig 

't is echt een druif 

Bedoel je tussen een kudde andere paarden dan ?

Die van mij is vreselijk nieuwsgierig, dus doet altijd gezellig in de voorhoede mee. (ze moet altijd eerst kijken of het kapot kan...
De Jeugdvandaal.)

bartjeminoes schreef:Goh, dat hangt denk ik wat af wat je verstaat onder beleren. Zoals hierboven gezegd heb je beleren en beleren... De mijne is nu ongeveer 3.5 en heb ik 6 a 7 keer gelongeerd met een zadel erop (enkele rondjes stap en draf langs beide kanten en een klein galopje, dus echt longeren kun je dit niet noemenLeuk topic! Maar wat beginnen sommige hier nog vroeg zeg met beleren..
), verder heb ik 1x op haar rug gehangen. Tegen de tijd dat ze bijna 4 jaar is, zal ik er misschien enkele keren op gezeten hebben, maar echt intensief zal Aliaa nog niet gereden worden. Eerder het stuur en de rem erop zetten en wat stappen. Vooral wennen aan een ruiter. Dit zal zeker niet dagelijks zijn, dus het lijkt me dat een 3 jarige dit soort beleren wel prima aankan.