Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Koper schreef:Goed, dat gaat 'm hier dus niet worden. Je ziet in het donker nog steeds niks, met dat ding de troep opzuigen duurt net zo lang als het even opscheppen en daarna zie ik ook niet hoe ik het bovenop de mestbult krijg.
Koper schreef:Goed, dat gaat 'm hier dus niet worden. Je ziet in het donker nog steeds niks, met dat ding de troep opzuigen duurt net zo lang als het even opscheppen en daarna zie ik ook niet hoe ik het bovenop de mestbult krijg.
.
Misty12 schreef:Een dekenrek met ingebouwde verwarming. Dat als je een natte deken van je paard afhaalt, daaroverheen legt en na een uurtje is je deken weer droog. Scheelt een hoop gewissel en gesleep met dekens van en naar stal.
Gt91 schreef:Misschien een boer zoeken die in Frankrijk woont, een boerderij heeft, plaats voor een paard heeft, 28 jaar is en ook nog eens vrijgezel???? Huh??? Dat ben ik!
XLeandrosX schreef:Gt91 schreef:Misschien een boer zoeken die in Frankrijk woont, een boerderij heeft, plaats voor een paard heeft, 28 jaar is en ook nog eens vrijgezel???? Huh??? Dat ben ik!
Als je op deze manier aan de vrouw wil raken, moet je toch echt je profiel een beetje aanpassen. Foto en wat meer info is wel handig.
Waar woon je in Frankrijk? Wij wonen in de 82, dichtbij Montauban.