Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gisteren wel langsgeweest met véel worteltjes en de camera. Hij is volop aan het verharen en is heel vies, maar er komt stilletjes aan toch weer een knap paard tevoorschijn! En hij is zo lief, heel de tijd knuffelen 

JoliekeDH schreef:Ik lees dit topic vanaf 1e bericht door, en een van je laatste foto's 'herkende' ik gelijk van de beginpost, wat lijkt hij zo op zijn moeder zeg!
EDIT; Deze 2 foto's:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heel knap paard heb je.
JoliekeDH schreef:Ik lees dit topic vanaf 1e bericht door, en een van je laatste foto's 'herkende' ik gelijk van de beginpost, wat lijkt hij zo op zijn moeder zeg!
EDIT; Deze 2 foto's:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heel knap paard heb je.

volledig dezelfde bouw, uitstraling... Bles is ook bijna hetzelfde, al is die bij hem smaller! 

Hutcherson schreef:Zet voor de gein eens een veulen-, jaarling- en nu foto naast elkaar... Je gaat echt lachen dat verschil.

Oef wat heb ik mezelf toen vaak aan het hoofd gekrabt wat ik toch weer gekocht had 
Wat een lief hoofdje heeft hij!
. Hij heeft zeker wat fases gepasseerd, maar hij wordt prachtig !! billionache schreef:Hutcherson schreef:Zet voor de gein eens een veulen-, jaarling- en nu foto naast elkaar... Je gaat echt lachen dat verschil.
U vraagt, wij draaien
2018 - 2019 - 2020
[ [url=m/usghk5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze vergelijking blijft ook geweldig. Rond de leeftijd van 8 maanden was hij écht op zijn allerlelijkstOef wat heb ik mezelf toen vaak aan het hoofd gekrabt wat ik toch weer gekocht had
[ [url=m/n8AwsI.jpg]Afbeelding[/url] ]

hij was heerlijk aan het rond rennen en showen op de wei. Had ik al even niet meer gezien (meestal staat hij gewoon passief te vreten
) en man wat kan hij bewegen