Hoe kom je de winter door?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Re: Hoe kom je de winter door?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-18 10:35

Toch blij te horen dat ik niet de enige ben die er moeite mee heeft :=
Er staan zeker tips tussen waar ik wat mee kan :+ En het voelt gewoon al goed dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten (sorry guys haha)

Die daglichtlamp, klinkt echt als iets voor mij! Ga er meteen naar kijken :D

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 11:10

Ik weet niet hoe je dagen er verder uit zien. Maar ik zelf werk onregelmatig en kan dus ook vaak naar stal als het nog licht is, i.p.v. alleen ‘s avonds in het donker. Dan ga ik om half 9 uit bed ongeveer en na het ontbijten meteen naar stal. Probeer zoveel mogelijk daglicht te pakken. Dat geeft mij altijd energie, en dat combineren met paardrijden.
In de winter is het op stal altijd wel gezellig bij ons, dat helpt ook. En in het rijden zelf positief zijn en kleine doelen stellen.

En echt genieten van de zon zodra en zolang die er is.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-18 11:16

Ja ik werk ook onregelmatig! Dus dat is wel heel erg fijn :-)
En icm met een daglichtlamp moet ik mn bed wel uit kunnen komen.

In de zomer vlieg ik zonder probleem rond 6:30 uur mijn bed uit omdat het dan al licht wordt.
In de winter heb ik om 9 uur nog moeite met de deken van me af duwen :+ Brrrrrrrr

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 11:36

joyce B schreef:
Inderdaad, zodra je eenmaal bij de warme kachel zit kom je er amper nog bij weg :P Zelfs bij huis :D

Maar dan is het wel een stuk minder erg :D en het scheelt veel als je de paarden overdag kan doen.