Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Shadow0 schreef:HenktenNapel: bedankt voor je reactie. Ik ben vooral benieuwd naar de veiligheid van de vrijwilligers en kinderen: is er een goede verzekering voor de vrijwilligers en hoe wordt de veiligheid in het algemeen eigenlijk bekeken?
En hoe zit dit op de ponykampen: is daar een ehbo/bhv'er bij aanwezig, zijn er eisen waar je aan moet voldoen als je iets (tegen betaling) voor een groep kinderen organiseert en wordt aan die eisen voldaan?
SayaJones schreef:Wat een fijne video! Laat zien dat je goed weet waar je mee bezig bent en dat je echt goed naar elk, individueel paard kijkt en het paard ook kent en hoe ze reageren op bepaalde dingen.
Leuk ook om te zien dat je toch elke avond over elk paard even een simpel borsteltje wilt heen halen, ongeacht het aantal paarden die je hebt staan. Toch even aandacht besteden aan elk paard.
Ook wil ik nog even zeggen dat jullie heel fijn reageren op alle commentaar en dat jullie het erg goed oppakken. Niet alle kritiek was even goed gefundeerd en om te zien dat je daar goed op reageert, wat erg moeilijk is soms, zegt ook een hele hoop. Volgens mij groeien jullie elke dag weer meer de positieve kant op.
Keep up the good work! Ik ga zeker vaker de video's bekijken
laraxXxemma schreef:Hoi, ik wilde even kort iets zeggen over jullie mail/berichten en het korte antwoord. Is het voor jullie niet mogelijk een standaardantwoord aan de mail te koppelen met de meest gestelde vragen? Zo kan iedereen wel een net antwoord krijgen en hoeven jullie de mails die continue hetzelfde vragen alleen nog maar te openen.
Voor de facebook messenger moet hetzelfde kunnen. Ik had laatst een bedrijf dat mij naar hun FAQ stuurde, mij vroeg of ik meer info wilde, en hij 'triggerde' vervolgens toen ik thanks zei en toen kreeg ik een hartje. Dit ging allemaal automatisch. Ik denk dat het voor jullie zeker de moeite waard is om eens uit te (laten) zoeken of dit voor jullie kan werken.
amado7 schreef:Lijkt me niet heel leuk voor de eigenaren die al hier na veel gezeur en discussie duidelijk uitgelegd hebben hoe alles bij hun werkt. Niet dat ik daar overal in mee ga maar ze zijn al zovaak in een negatief daglicht geweest dat het mij niet nuttig lijkt om dit opnieuw te doen.