Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 22:18

Mijn pony heeft ooit op de golfbaan gestaan... (mijn paarden staan naast de golfbaan). Ik kan je zeggen.. het zweet brak me uit... zag de verzekering al uitkeren. Nee nee, voor mij geen golfbaan. Mijn grote wens is wel over een strakke baan... een racebaan dan in dit geval zoald duindigt met mijn kruising volbloedmerrie.

watnou1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 22:19

pien_2010 schreef:
Wat een ontzettend geestig topic. Lig helemaal dubbel hier en ik doe mee op de golfbaan en dan net als Asterisk in Britain van die brede voren trekken *\o/*
En van de 4 tal kür maken we een 8tal van. Hercule heeft veel ervaring in grote drukke hallen, dus komt helemaal goed met eventuele bangerikken.

Meld zich! Voor een 8 tal!
Wonen vlakbij den Bosch, dus we zijn er zo..

Eh golfbaan??
Did it...
weliswaar geheel per ongeluk... maar de gaten logen er niet om....
En die meneer die ons achtervolgde in een golfkar zorgde ook niet voor rust...

Doe maar mcdrive !

Anoniem

Re: Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 22:24

hier nog geen eigen paard ;)

Wat me gaaf lijkt is om met een tuiger ohz het natuurijs op te gaan voor een draverij!
Trillend ijs van de paardenhoeven, PK's op zijn mooist en allemaal genietende mensen langs de kant!

Wijsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 22:25

Mijn dochter is wel eens door de Mc Drive geweest met haar paard, mocht gewoon. Vroeger met de motor wel eens geweigerd: kans om overvallen te worden was groter met een motor, werd er gemompeld. Heb toen een klacht ingediend wegens discriminatie en vooroordelen.

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 22:33

Ik wil wel met mijn paard naar m'n werk. En dat elke dag. Dat er daar dan gewoon een wei met schuilstal voor hem is. En dan aan het eind van de werkdag weer op hem naar huis. Volgens mij raak ik dan m'n auto nooit meer aan :D

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 22:38

Ahh het is een achttal geworden. Perfect...hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 00:05

Oeh achttal is leuk, hebben we gedaan :D met 7 trekpaarden er bij

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 07:51

NatasjavE schreef:
Auw, beterschap Susan.

Vooruit wachten we een jaartje....

Misschien beter. Veeeeeel beter. :')

Ja joh tegen die tijd heb ik de punten voor het Z makkelijk binnen :') 8 tal vind ik ook prima. Maar dan wil ik met Hocus wel naast een andere schimmel rijden. Dat toont mooier alles op kleur.

O watnou1 echt waar? Geweldig!! Jij bent mijn held.

Oja met paard naar het werk! Naar school wilde ik vroeger altijd wel te paard. Nu wil ik onze dochter wel een keer met de pony naar school brengen. Lijkt me lachen. Helaas staat de pony wel wat ver van school.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 07:52

XXXX2015 schreef:
Ik wil wel met mijn paard naar m'n werk. En dat elke dag. Dat er daar dan gewoon een wei met schuilstal voor hem is. En dan aan het eind van de werkdag weer op hem naar huis. Volgens mij raak ik dan m'n auto nooit meer aan :D

Dit inderdaad. Gewoon zoals vroeger. Op zn amerikaans!

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 08:05

Onmogelijk, maar ik zou wel een wereldreis willen maken met mijn paard. Mooie ritten maken door de natuur. Al het moois zien vanaf de paardenrug <3
En het land van ooit mag van mij weer terug komen en dan wil ik meerijden daar over het terein.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 08:14

nine1987 schreef:
Ik wil nog eens met mijn paard door de McDrive :')

Ha ha ha, dat hebben ze een keer met die van mij gedaan! Gewoon rijdend, met twee paarden. Geweldig! :D

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 08:49

Wat ik wel heel graag nog eens wil doen, en wat ook echt nog eens moet gaan gebeuren, is een trektocht met mijn paard..

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 09:02

Ohwww ja de mac drive staat hoog op men lijstje!

En als men paardje beleerd is de kids met kar uit school halen en even langs men werk rijde ( bijna naast elkaar)

En het strand ( maar die komt als de trailer af is zoiezo )

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 09:12

gewoon nog eens een buitenritje zonder alle blessures die hij heeft. Onderweg eens een boomstammetje springen en een rengalopje over de hei.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 09:15

Over de golfbaan galopperen is ook al heel lang een droom van mij, er zit er eentje midden in het bos bij ons maar helaas met hekken er omheen :Y)

McDrive heb ik ook al is gedaan! :D

Verder zou ik heel graag een keer de renbaan op willen, en het lijkt mij wel tof om met mijn paard te figureren in een film oid :))

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 09:29

Voor de mensen die een keer op de baan willen galopperen, bij hc de Schalm in Renswoude kan dit op een galoppeerbaan van zand, rondje is 1 km. Wel terrein kosten. Maar dan kun je wel een keer vol gas :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 09:30

Hihi ik wil zelf niet de racebaan op met m'n eigen paard maar met een "echt racepaard" :o Genoeg plekken waar ik met eigen paard vol gas kan namelijk ;)

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 09:32

SusanH schreef:
In volle galop over een golfbaan gaan. Lijkt me zo heerlijk om zo dat perfecte grasveld om te ploegen.

Ik rijd elke keer langs het Efteling golfpark. Zo verleidelijk inderdaad!

Ik zou graag een keer met de veerboot over een rivier willen gaan. Kijken of ik dan eindelijk iets vind wat hij eng zou kunnen vinden. Er is alleen geen rivier in de buurt :+

En de cliche strandrit. Maar ook geen strand in de buurt :')

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 09:47

Heel veel dingen die ik hier voorbij zie komen hebben we al gedaan.. Mc Drive stelde ze alleen niet zo op prijs :’)

Ik heb op een rugby veld gereden dát was ook leuk!!

Verder zou ik graag met mijn merrie op duindigt rijden.. in t bos heb ik dr gemeten op 67,7 km/h dus ik ben benieuwd hoe hard dat gaat op de renbaan :=

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 11:05

Als ik langs mooie lange weilanden rijd komt het ook wel eens in mij op om daar een sprintje over te trekken en als iemand het dan zou zien dan is was mijn paard op hol geslagen :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 11:15

Ik wil heel graag eens met een slee over het ijs gaan, en dan wel ergens waar het dus ook prachtig heeft gesneeuwd, dekentje om me heen.. Ik zie het al helemaal voor me!

En ik droom ook wel eens dat ik 'mijn paard' (ik heb geen eigen) heb aangeleerd om me op te halen van mijn werk. Zodat ik naar buiten kan lopen, opstappen.. Roep ´nou doeiiii! ´en dan hard weg galopperen haha

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 11:20

Ik zou graag eens met hem naar het strand of nog 1 laatste bosrit met hem maken. Maar helaas is hij 2 jaar geleden overleden, dus alles wat ik had moeten doen toen hij nog leefde durfde ik toen niet. En daar sla ik mezelf dagelijks voor tegen mijn hoofd. Dus als ik een tip mag geven. Doe wat je wil doen, indien mogelijk en legaal natuurlijk. Zo lang het nog kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 11:22

Melisje_92 schreef:
Als ik langs mooie lange weilanden rijd komt het ook wel eens in mij op om daar een sprintje over te trekken en als iemand het dan zou zien dan is was mijn paard op hol geslagen :')

Dit heb ik wel is gedaan :D Wel een weiland van iemand die ik ken en met toestemming hoor! Maar was wel echt een soort droom die uitkwam ja hahaha :D

RedKiwi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 11:59

Heerlijk topic dit!
Meestal reageer ik niet, maar voor deze kom ik wel van onder mijn steen vandaan:

1. Wil heel graag met een groepje op een lijn naast elkaar op het strand galopperen, en dan vol gas.
2. 50km/uur halen op het strand met mijn merrie, zitten nu al een paar maanden vast op 47km/uur, maar we komen er wel!
3. Dit is hét plan: wil de GR5 doen met mijn merrie, dus je start in Hoek van Holland en eindigt in Nice (Zuid Frankrijk), maar laatste stukje gaat door de Alpen en dat is niet bepaald geschikt voor paarden, dus we kunnen ook eindige in Geneve/Chamonix. Ik zoek eigenlijk nog iemand om het samen mee te doen (vriendlief wilt best te voet mee maar dat is niet hetzelfde), dus als iemand binnenkort tijd over heeft...

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 12:11

Hmm leuk topic! Wat ik zou willen, nog een heleboel:
-een keer over een echt (zee)strand crossen met 1 van beide paarden.
-moeder en dochterpaard samen in een tweespan voor een wagen laten lopen (ze zijn niet voor de kar beleerd)
- nog 2 vosjes erbij fokken en dan samen een viertal ervan maken en daarmee op een grote show rijden
-omapaard, moeder en dochter samen op 1 foto kunnen zetten. (Moeder en dochter wonen bij mij, oma bij mn vader en dat paard is te oud om nog zoiets ermee te doen).