Ik vind Arabieren ook van die sensibele, mooie en elegante paarden waar de kracht vanaf spat, hou dr van
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Yah'ri heeft maandag weer gedekt op de bok en hebben nu in totaal 101 rietjes in opslag. Ook hebben ze één rietje ontdooid waaruit we kunnen concluderen dat zijn diepvriessperma geschikt is voor inseminatie, jeeej! Voor één inseminatie raden zij 4 tot 6 rietjes aan.
en inderdaad dan zal ik volgende week de titel wel moeten laten aanpassen :p
zij snapte er zelf niks van, sperma vers was namelijk nog beter dan z'n eerste sprongen toen was t diepvries sperma van goede kwaliteit. Waarschijnlijk foutje gemaakt in het vriesproces volgens hun want de diepvries kwaliteit van vandaag is weer top! Daarom blijft hij nog even iets langer staan om nog een sprong af te nemen.
MirandaFuego schreef:Wel een beetje slordig, lijkt me belangrijk dat de vriezer niet ontdooid.![]()
Stel je voor dat het gebeurt na castratie..![]()
Maar gelukkig lag het niet aan hem.
En snel al gecastreerd nu, spannend, hopelijk gaat het allemaal oké!

fijne lieve mensen!
Isabel_k schreef:Dat is een hormonale rollercoaster voor hem.![]()
Ik ben benieuwd hoe hij het in de sport gaat doen! En ook wel een beetje naar zijn toekomstige kids.
en volgend jaar staat de Futurity Cup op het programma waar ze een exterieur keuring uitvoeren voor toekomstige jonge sport paarden wat vooral gericht is op de endurance. Dus ben benieuwd!

zal jullie op de hoogte houden over z'n herstel