Linde99 schreef:Wat een knap paard is het toch! En vind het ook wel knap dat je uiteindelijk met hem hebt gefietst hoor! Is toch best iets engs.
Ik herken trouwens dat gebouw op de laatste foto maar waar is dat ook al weer?![]()
is dat niet langs een snelweg ofso?
Ik vond het vooral knap dat we niet verongelukt zijn
De buurvrouw kwam ook nog langs met een shetlander voor de sulky. Dat kan natuurlijk niet, aldus Joep
Het gebouw is langs een spoor
We staan middenin een stadswijk, direct langs een spoor. Worden ze lekker verkeersmak van
is dat niet langs een snelweg ofso?

Denk het niet, maat. Dat vond mevrouw-de-hardloper niet leuk want de dijk is voor iedereen. Daar had ze een punt, maar mijn paard is niet voor iedereen en al helemaal niet voor haar
Gelukkig droop ze toen wel af, want als ze Joep nog een keer over zijn neus had geaaid had ze gegarandeerd een blauwe arm. Zijn neus is privé terrein

Gelukkig ziet het weer (en de weersverwachting) er een stuk beter uit. Dus hij staat weer lekker bloot. Wel heb ik vandaag voor ruim 200 euro een Bucasdeken gekocht. Mijn fjord heeft dezelfde en ik vind hem het geld volledig waard. Vooral omdat ze 24/7 buitenstaan en dan is een goede deken wel essentieel. Nu hoop ik alleen nog dat de ruinen de deken van Joep een beetje met rust laten. Maar goed, ik weet natuurlijk ook wel dat het alleen bij hopen blijft
Overig was dit paard gewoon een verzorgpaard dat af en toe spoken in de bak zag

Het ding is net zo oud als zij, maar van echt wol. En dat is zo lekker als zweetdekentje in de winter

De grootste grap van de dag vond ik nog wel mijn vader. Hij is niet echt een paardenman en vind Joep stiekem best een griezel. Maar, zijn kinderen zijn into de paarden, dus hij heeft ook een poos gemend met Rimska. Hij maakt zich sindskort ontzettend zorgen om Joep en de regen. Hij vond het eerst maar aanstellen, maar toen ik hem uitlegde dat hij dezelfde reactie had als onze windhond, moest er toch wat gebeuren. Hij heeft de arme vrouw bij de EJ helemaal ondervraagt over de pasvorm en bleef vandaag maar zeuren om foto’s 
Overigens begon hij pas met klieren toen ik heel even weg was gelopen om mijn fjord te vangen die alweer onderweg naar huis was

Een hele slechte vacht, lelijke manen (al heeft dat er dan weer niets mee te maken), heel smal en 0 spieren op zijn rug. Ik ben echt blij dat hij blijft verbeteren!