Met daarachter twee oude boertjes die riepen niet bewegen hij is gevaarlijk.Een zeearend die zich vastgevlogen had in de bomen en niet alleen mijn paard maar ook mij de schrik van mijn leven bezorgde.
Mijn paard vond een naaktzonnende man zo eng dat ik zowat naast hem lag.De man moet zich ook doodgeschrokken zijn ,hij lag net naast een pad achter een heuveltje ,dus ik kom over dat heuveltje ,paard ziet man liggen en komt omhoog.Dat was toch voor iedereen zweten
. Af en toe echt gelachen!
sip stond te kijken terwijl mijnheer de agent de bon uitschreef en wij hem passeerden.
) en glimlach alsof mijn leven er vanaf hangt. Elvis lacht nog eens vriendelijk en gaat verder met harken.
.
riep.
. Ik weet nog dat ik mijn beste vriendin aan keek met zo'n blik van *oliebol* we mogen niet op het fietspad rijden (andere optie was er niet echt). Politieagent op de bijrijders stoel doet zijn raampje naar beneden:
)
.
.
Dus wij met de groep ook weer terug naar beneden en toen had die vrouw zich eraf laten vallen (in het vieze schuim van de zee) en dat paard stond bij een groepje andere ruiters. Toen zijn de begeleider en die vrouw maar terug gaan lopen naar stal en wij zijn verder gegaan onder begeleiding van twee meisjes van de stal. Gelukkig bleven de andere paarden van de groep rustig, maar ik vond het wel behoorlijk eng. Dat was de eerste en laatste keer dat ik op buitenrit ga bij een onbekende stal met onbekende paarden
)
. Die had dus nog nooit een paard gezien...