Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stef schreef:daarbij heb je bij eventing toch bij "gevaarlijke" hindernissen altijd een alternatieve route?

Dat zijn van die mensen waarbij je ook je hart vasthoud als ze de springring inrijden 
Weleens een koprol gemaakt over een balk die je paard voor hem uittrapte
kjoetie schreef:nou die paarden die kunnen tussen al dat spul komen en dood gaan want ik durf bijna te zeggen als jou vriend aan je zou vragen mag ik je paard mee laten doen aan militairy(sgw) dat ik dan zou zeggen nee!!!
En het bleek dus dhat die eigenaar wist als hij mee deed dat die kans bestond en toch deed hij nog mee!!! Oke ik heb ook al paarden zien neer gaan omdat ze het verkeerd inschaten enz maar paardje staat op en loopt leuk verder en dat terwijl de ruiter meestal toch iets gebroken had ofzo.....Scum schreef:Heey Tessake. Ik zie dat jij in Belgisch Limburg woont (Stokkum). In dat bos waar die military is, mag je daar dan gewoon komen oefenen? En staan daar fijne hindernissen om op te oefenen?Anders kom ik binnenkort eens een keer.