Van mij magdit type rijbroek terug komen hoor! Heerlijk! Of zijn bandplooirijbroeken nog steeds te koop, ik zie ze namelijk nergens meer
En tja de ruitjesbroek, die heb ik ook nog een grijs/zwart/roze, toch wel geinig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ikwashier schreef:Westhof schreef:Ik heb daarvoor een klein heuptasje. Niet fashionable, wel heel handigIk vind rijden met een mobiel in mijn zak sowieso niet fijn, mijn iPhone is daar te groot voor.
Heuptasjes zijn anders weer helemaal in hoor!
SusanH schreef:Ikwashier schreef:
Heuptasjes zijn anders weer helemaal in hoor!
Jeej dan ben ik ook eens hip![]()
Mijn ouders hadden het vroeger niet heel breed. Ze had een patroon van Knippie denk ik, om een rijbroek te maken. Stof gekocht op de markt. Broek heb ik lang gedragen want uiteraard op de groei gemaakt. Ook leuk....rijlaarzen en cap op de groei. Als je zonder beugels reed gleden je laarzen zo uit. En je cap werd opgevuld met oude kranten om hem passender te maken.
Djali schreef:In de jaren '80 / '90 had je fluwelen caps met strikje, en je rijbroek was beige of blauw. Frontriemen zag je met wit/rood of wit/groene driehoekjes, zilver- of koperkleurige vierkante steentjes, of een klein bitje in het midden. Zadeldekjes waren dun en van simpel katoen. We droegen veel te grote paardenjassen en hadden rubberen rijlaarzen, of lage laarsjes met chaps (al dan niet met franjes aan).
antje_vip schreef:Dit is helemaal hoe ik mijn intrede deed in de paardenwereldOverigens waren deze handschoenen geweldig:
[ Afbeelding ]