Een dagje op stallenjacht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:16

Tessebes schreef:
De Krekel vind ik idd ook een mooie stal. Hoe zit het met losgooien? Moet je dat helemaal zelf regelen of kun je ook iemand zo gek krijgen dat het voor je gedaan wordt?

je kunt het met elkaar onderling regelen. M'n vriendin is er vrijdag gaan staan en zondag had ze alweer voor elkaar dat iemand haar eruit gooide samen met wat andere paardjes. En een volgende keer kun je dat dan zelf voor iemand anders doen. De rijbak schijnt erg fijn te zijn, maar die heb ik nog niet nader geinspecteerd Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:21

De bak bij de krekel is subliem! Werkelijk. Ik heb er gisteravond les gegeven en niet een klein beetje water erin.........niks, kurkdroog!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 13:28

IngridM"]
[quote="gijsenkim schreef:
Is dat het jonge friesje?

ja dat is het jonge friesje ja
is van mijn vriendin !!!!!!!! en irene is de bijrijdster inderdaad.
[/quote]

Jammer. Haha! Knipoog

Liesbeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:32

Tessebes, volgens mij zijn jullie de groeneweg in Schiedam vergeten, aan deze weg liggen "de Spalandruiters", "Stalling de Zeeuw" en "Stalling 't Einde" allemaal een bezoekje waard.
Ik sta zelf tot mijn volle tevredenheid bij 't Einde.
Groetjes,
Liesbeth

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 13:37

Liesbeth schreef:
Tessebes, volgens mij zijn jullie de groeneweg in Schiedam vergeten, aan deze weg liggen "de Spalandruiters", "Stalling de Zeeuw" en "Stalling 't Einde" allemaal een bezoekje waard.
Ik sta zelf tot mijn volle tevredenheid bij 't Einde.
Groetjes,
Liesbeth

Volgens mij ligt dat allemaal te ver weg voor mij. Ik woon in Rijswijk.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:44

leuk dinggetje hoor..........

Liesbeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:48

Stal middendelfland is hemelsbreed 500m van Stalling 'T Einde af, stalling Verboon is 1 km van 't Einde af, valt allemaal wel mee hoor.
Kwa rijden met de auto is het vanaf Delft even ver, alleen ga je voor de Groeneweg ipv via Delft/Schipluiden via Delft langs de Macro en de Schieweg over het spoor direkt naar rechts.
Groetjes,
Liesbeth

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:01

Nu we toch over stallingen bezig zijn *LOL* : kent iemand iets rondom Capelle a/d IJssel??? Moordrecht....??

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 14:03

radicalM schreef:
Nu we toch over stallingen bezig zijn *LOL* : kent iemand iets rondom Capelle a/d IJssel??? Moordrecht....??

Ik denk dat je hier beter een topic over kunt openen in "vraag maar raak", ik denk dat je daar meer succes hebt.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:31

Liesbeth schreef:
Stal middendelfland is hemelsbreed 500m van Stalling 'T Einde af,

ik ben het niet eens met je beredenering dat het even ver is.
voor het einde (waar ik voor geen goud zou willen staan overigens) moet je eerst schiedam induiken om vervolgens een VRESELIJK weggetje over te moeten om er te komen...........

ja dat friesje is ERG leuk, maar tessebes, is nog geen 3 en moet nog ingereden worden dus kan je toch ngo niet op rijden....... Haha!
en bovendien zou m'n vriendin dan hulp zat hebben....irene en ik......... Vingers aflikken

Liesbeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:38

IngridM, wel goed lezen, Tessebes komt uit Rijswijk en rijd dus via Delft bij ons de polder in, dan maakt het niet uit of je via de Schie dan wel Schipluiden of Abstwoude rijd.
Groetjes,
Liesbeth

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 14:39

Als ik 't Einde in de routeplanner gooi, dan kom ik uit op 20 km... Beetje ver dus.

't Friesje was een grapje Ingrid. Haha! al hoewel... Knipoog

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:58

Liesbeth schreef:
IngridM, wel goed lezen, Tessebes komt uit Rijswijk en rijd dus via Delft bij ons de polder in, dan maakt het niet uit of je via de Schie dan wel Schipluiden of Abstwoude rijd.
Groetjes,
Liesbeth

ben het er nog steeds niet mee eens..........
ik kom ook vanuit delft via abtswoude of via welke kant dan ook de polder in, en dan ligt verboon enzo echt wel stukken dichterbij dan het einde.!!!!!!11

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:58

Tessebes schreef:
't Friesje was een grapje Ingrid. Haha!
al hoewel... Knipoog

Cool

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:23

Idd, ieder heeft zijn eigen mening en ik respecteer dat. Iedereen heeft andere wensen aan een stalling en niet iedereen zoekt hetzelfde (gelukkig maar). Tessebes wil misschien niet bij ons komen staan, maar iemand anders misschien weer wel.

gijsenkim schreef:
ik ken mensen die (helaas voor hun, want ze missen een hoop) nog niet de oprijlaan op willen rijden bij John en Anoes.... ieder zn mening........ mag toch. En dat een stal niet is wat je zoekt en dat je dit ventileert betekend nog niet dat je een stal afkraakt, helemaal niet zelfs!

Ik vind het nog steeds jammer dat die verhalen rond gaan, dat soort mensen willen wij idd niet op stal!! We hebben een gezellige ploeg (waarvan merendeel ook op bokt zit, dus vandaar de vele reacties over stal middendelfland!!)

Het is idd jammer dat sommige mensen onze oprijlaan niet willen oprijden, zeker de mensen die alleen de verhalen hebben gehoord en nog nooit bij ons zijn geweest, of de mensen die er jaren geleden ooit zijn geweest, wil ik toch even aanraden om bij ons te komen kijken ivm de vele veranderingen van het afgelopen jaar (buitenbak, nwe stallen, paddock e.d.).

Van het weekend zijn er toevallig nog mensen wezen kijken die al eerder bij ons hadden gestaan (enkele jaren geleden toen het nog door andere mensen werd gerund... of in ieder geval iets probeerden)
Ze vonden het enorm opgeknapt en denken er toch wel weer aan om misschien terug te komen op stal!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:32

You GO!!! Anoes Knipoog , Haha!

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:02

OK dan! zo'n stal is het. ik heb er maar 2 weken gestaan met het paardje van mij en goldflower maar het paardje was teruggegaan naar de handelaar. maar ik weet nu al als ik ooit weer een paardje koopt dat ie dan weer lekker daar komt te staan. in die 2 weken heb ik het daar reuze naar mijn zin gehad en stonden ze voor me klaar als ik iets wou weten. dus bij deze ga zo door john en anous. OK dan!

Liesbeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:05

IngridM, nogmaals goed lezen.

Voor de Groeneweg ga je via Delft langs de Macro en de Schieweg over het spoor direkt naar rechts.
Als je via Schipluiden of de Harreweg rijd, ja inderdaad dan moet je een hele omweg maken.

Verder is Stal Middendelfland met de nieuwe leiding en de verbouwingen heel erg opgeknapt en leuk en gezellig geworden, vind alleen de nieuwe bak nogal zwaar.
Bij Verboon heb ik jaren tot tevredenheid gestaan.
Sta nu bij 't Einde vanwege de binnenbak en het is even wennen maar ik wordt als westernruiter tussen de dressuurruiters gewoon geaccepteerd, ook niet onbelangrijk.

Groetjes,
Liesbeth

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:12

Liesbeth schreef:
maar ik wordt als westernruiter tussen de dressuurruiters gewoon geaccepteerd, ook niet onbelangrijk.

das bijna uniek Haha!

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:23

Leuk zo'n dagje stalletjes kijken Haha!
Voor de zomer ga ik dat denk ik ook maar doen,want zomers wil ik mijn paardjes graag op een stal waar meer mogenlijk heid qua weide.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:35

nou sorry hoor liesbeth, maar volgens mij ken jij een weggetje die verder niemend kent.......of ik ben echt blond.........

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 17:44

Dit zegt de routeplanner over 't Einde.

Afbeelding

Liesbeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:05

Routeplanner klopt helemaal, zo rij ik er elke dag naar toe.

Vriendelijke groetjes,
Liesbeth

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:13

En DUS is het veel verder dan naar die andere 2 stallen !!!!
als je naar de stal van anouska gaat rijd je over abtswoude en dan zit het al heel snel na delft.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:18

gijsenkim schreef:
Is dat het jonge friesje?

Deze vraag heeft Ingrid al beantwoord, haha (geeft niet hoor)
Maar heb je het jonge friesje zien staan dan? Lief is ze hè??

En qua los gooien kan je idd iets regelen met de anderen. Froukje is in ieder geval heel veel buiten, omdat ze lekker vaak losgegooit wordt, ook met de andere paarden erbij! Dus dat is wel lekker voor haar! Je ziet haar echt opvrolijken!!