,... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben echt blij voor je. En je vond het nog wel zo'n eid rijden... maar goed dat je het toch gedaan hebt he!
Brendageene schreef:Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt? Ik heb namelijk stage gelopen bij Stal Kramer in oud bijerland en daar stond ook een Voltaire genaamd Sjors. Hij lijkt er best op, dat paard was toen (1.5 jaar terug) 3 jaar oud en ze waren hem toen aan het inrijden. Dus als hij nu wat bespierder is geworden zou het hem heel goed kunnen zijn (kan ook best dat hij in de tussentijd van stal is veranderd natuurlijk)
sarabande"]
[quote="dynamiek schreef:Anouk gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst![]()
Sjors moet alleen nog wat afvallen maar daar heb ik wel een goede training/oplossing voor!!Wil je het weten hoe
ga over 1,5 maand met mij mee om te trainen, chronos gaat ook mee

Anoukie schreef:Maar Missouri, zitten je dekens nog niet vol poep??? Ik heb de dekens van Saar vandaag opgehaald op stal en stond er weer van te kijken hoe ze die had opgeknapt in zo'n korte tijd![]()
.
Hopelijk is Sjors wat schoner.
).
,...
. Ik ben een paard gewend dat zijn poep zorgvuldig bedekte met een laagje stro, die was dus echt nooit vies,...
. Mwa dat leren we hem nog wel
.
.