Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Knert schreef:En wat heb je besloten?
schijnbaar heeft het toch niet zo veel haast als het deed lijken. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik er verstandig aan doe om hem niet te nemen en er een goed plekje voor te zoeken bij een ander. Sowieso heb ik met hem iets minder een klik als de Fries die ik rijd, daar zou ik echt niet zonder kunnen (en die gaat ook niet weg gelukkig) maar bij hem zou ik et ook vrede mee hebben als hij een goed plekje zou krijgen bij een ander. Dan ga ik toch liever voor een tinker waar ik mijn ambities mee waar kan maken..
Fenia schreef:Ik heb inmiddels een vraagprijs te horen gekregen. 2000 euro maar bespreekbaar. Voor mij dus te veel, en ver boven dat ik zelf in gedachte had. Ik ga het dus niet doen en het geld investeren in een leuke tinker. Wel heb ik aangegeven dat ik mee wil helpen in het zoeken van een perfect plekje voor hem, en dat was geen probleem dus daar ben ik heel blij mee.
Hij moet alleen nog op PSSM1 getest worden, en deze test heb ik inmiddels opgestuurd dus als hij hier vrij van is wil ik deze gaan kopen.
ze hebben mijn verzorgpaard nog steeds niet actief in de verkoop staan. Klinkt gek, maar ik hoop dat hij eigenlijk snel een goed nieuw tehuis vind. Dan kan ik het van mijn kant ook afsluiten en mij focussen op mijn nieuwe tinkertje, en wordt hij ook weer wat meer opgepakt. Hij staat nu echt al een hele poos stil.
Er staat als verwachte datum van de uitslag 15-5 maar ik hoop echt dat het eerder komt! Is echt zenuwslopend dit
lovelucydan schreef:Ik zou voor je droom gaan. De tinker. Ik denk dat je daar het gelukkigst van word. Dit paard is al 16. En past niet bij je ambities zo te horen.
Inmiddels heb ik inderdaad ook de keuze gemaakt om voor de tinker te gaan, al helemaal omdat ze, naar mijn mening, nog een godsvermogen vroegen voor mijn verzorgpaard. Ook ben ik al een hele leuke tinker tegen gekomen, het is alleen nog even de PSSM1 test afwachten, mocht hieruit blijken dat hij dit gen niet draagt, koop ik hem!
dat ging sneller dan ik had verwacht zeg
heel veel plezier ermee, ga je een volg topic openen? Zuchini schreef:Maar TS, dat afsluiten kan toch? Het lijkt mij logisch dat je nu geen tijd meer over hebt voor een verzorg paard nu je zelf een paard hebt gekocht? Dat zal de eigenaren waarschijnlijk ook wel de ogen openen om de verkoop te gaan starten. Ik wens ze succes met deze prijs, te hoog imo. Belangrijker voor dit type paard is een goed tehuis lijkt mij
Edit: gefeliciteerdheel veel plezier ermee, ga je een volg topic openen?