Ik heb veel foto's die ik mooi vind van mijn meisje, maar dit zijn wel een paar van de meest magische.
Anoniem
Geplaatst: 05-03-18 08:04
Voor mij zijn dat denk ik deze...
Malbec
Geplaatst: 05-03-18 08:04
Wat een mooie foto’s komen hier voorbij zeg!
Voor mij is dat deze! Op het crossterrein van de knhs tijdens de instructieweek. Eerste keer voor alles en ik vond het echt heel spannend, maar heb wat lage sprongetjes gedaan, zoals deze, waar na de waterbak een boomstam ligt die we een paar keer met groeiend vertrouwen gesprongen hebben! Heel fijn gevoel gehad na die les, en buiten dat allemaal, vind ik het gewoon een perfect getimede foto, haha
En de eerste foto van alledrie mijn ponies samen, heeft toch ook wel iets
Caitlin_K
Geplaatst: 05-03-18 08:33
Deze, met mijn drie pony's en mijn beste vriendinnetje. We zaten daar gewoon en de pony's kwamen zo lief bij ons staan. Echt
En deze, deze is vlak voor het overlijden van mijn moeder gemaakt. Het ging niet zo lekker die maand en ik moest zo hard huilen. Moeders is een maand later plotseling overleden. Een vriendin schoot toen stiekem die foto. Blijf hem zo machtig mooi vinden. Met twee van de drie pony's.
En dir blijft mijn mooiste, magische. Met mijn moeder en de pony's.
Ik heb er meerdere die ontzettend mooi en speciaal zijn, maar deze heb ik voor de greep en blijf ik ook bijzonder vinden:
mabelbohms
Geplaatst: 05-03-18 09:06
Eigenlijk alle foto's van deze shoot waren voor mij wel heel bijzonder
marley93
Geplaatst: 05-03-18 09:09
Wat een prachtig topic. Goed idee, TS!
Mijn foto’s zijn deze: Anderhalf jaar nadat ik haar overnam kwam ze in het land zo bij me staan, snoet zachtjes in mijn nek, en ze viel prompt in slaap. Kon haar horen snurken. Op een gegeven moment gleed haar hoofd zo naar beneden, en schrok ze wakker. Ze was altijd heel afstandelijk, en dit soort momenten zijn er ook eigenlijk nog steeds op haar initiatief, dus dat maakt ze voor mij extra speciaal. En deze, uit december. Vind het gewoon een heel leuk plaatje zo in de sneeuw.
Leffroi
Geplaatst: 05-03-18 09:13
1 van de eerste foto's die ik heb gemaakt van mijn eerste pony. Elmo. Het licht valt precies goed en die blik in zijn ogen daardoor.. Tot nu toe mijn favoriet.
Voor mij deze met mijn vorige paard. Paste echt bij het prinsessenpaard wat ze is. Gemaakt door Iquemon. Hoop met mn huidige paard ook weer zo'n mooie shoot te mogen doen
Granoek
Geplaatst: 05-03-18 11:01
Baggere kwaliteit maar ben nog steeds erg gek van deze foto
Azmay
Geplaatst: 05-03-18 11:02
Wat een heerlijk topic Moet nodig zelf weer nieuwe goede fotos maken met mijn paarden merk ik wel.
Deze vind ik zelf heel bijzonder, was een manegepaard dat ik 7 jaar heb gedaan, in t begin was ze heel dominant naar mensen toe aan de hand en stelde zich totaal niet open, maar in de tijd dat ik dr heb gedaan is ze zo veranderd, nu kan ze gewoon aan een normaal touwtje wandelen ipv hengstenketting nodig, ik kon dr los op t erf meenemen waar ik ooit ook een ketting nodig had en ik ben er nu een tijd mee gestopt maar als ik een keer kom krijg ik altijd nog zo'n zacht hinnikje te horen. Ze heeft zich ook vrij makkelijk open gesteld naar de nieuwe verzorgers nu.