Vandaag geprobeerd een wandeling te doen, zo'n 5 kilometer gedaan maar toch niet zo succesvol.. vrees dat het nog even gaat duren
[***] was dan ook nog eens strontvervelend, hij vond het zelfs gezellig om tijdens het wandelen spontaan in mijn rug te bijten, waar dat nu weer goed voor was
Gelukkig was na 20 minuten zijn middaghumeur voorbij en was de rest van de wandeling nog heel fijn! [***] had blijkbaar hetzelfde te eten gekregen want die beet mij in mijn arm toen ik vanuit de longeerpiste met iemand anders stond te praten en hij blijkbaar geen aandacht genoeg kreeg. Heb toch wel gezellige pony's moet ik zeggen
Oh, en ikke, bedankt voor je uitleg over de clips! Ik snap er werkelijk waar helemaal niks van
Wat ik eigenlijk gewoon wil weten is: zou het kunnen werken? Of zijn ze te zwak en ben ik bij de eerste de beste schrikreactie meteen mijn pony kwijt? Als die vraag beantwoord wordt ben ik tevreden
Haha TinGu, zo was het ook een beetje bedoeld .. normaal zijn het de pony's die roet in het eten gooien, nu gaan die als een zonnetje (lichamelijk dan, de hooikoorts is nog wel een probleempje) en nu kan ik zelf niet
En omdat het anders maar saai is nog even wat foto's van in de tijd dat het nog goed ging

Hopelijk snel weer volop aan de wandel!
Denk dat ik toch maar een rondje ga wandelen vanmiddag

). Hij heeft wel geen last van hoesten en ademt ook niet overduidelijk (dus dat je het in de flanken ziet ofzo) dus het is niet echt dé dampigheid, maar toch moeite met warmte/warm weer (zeker in beweging). Oudje hé ...

). Uiteraard heb ik daarna geen enkele keer nog zo'n fijne sessie gehad als daar, maar hey, het staat tenminste op video dus ik heb bewijs, haha.