Ik vind het altijd grappig om te zien hoe verschillend paardenhouden kan zijn in verschillende landen....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Duhelo schreef:Je weet het vast wel, maar let op met ezels bij paarden voor hartwormen, ezels zijn er resistent voor maar paarden niet.
Pandora2 schreef:Machinho is misschien een beetje overdonderd door de groep en de grote vrijheid![]()
Misschien een idee om de meest tolerante van de groep een tijdje bij hem te zetten ? Binnen of in een kleiner stukje land als dat mogelijk is...
Of anders idd een 2e van zijn soort als gezelschap
soesita schreef:En als je Chico gewoon bij hem zet? Een dag of twee. En dan samen de kudde in? Vaak gaat het op die manier beter.

Hij went er vast snel aan, kan toch niet anders ! Denk dat je binnen een paar weken al een heel groot verschil gaat zien. Lijkt mij net zoals een jong poesje die voor het eerst buiten mag... die blijven ook een tijdje bij en rond de deur spelen
Postkasten dus.
* jaloers * Pandora2 schreef:Ik dacht al bij het lezen van '' de post gaan halen '' dat hij mee was naar het postkantoorPostkasten dus.
En wat hebben jullie weer prachtig weer* jaloers *