Ik zag in een keer een bekend paard op uitgelicht voorbij komen. Helemaal terecht!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Prachtig paard en onwijs mooie combinatie.
kobuss1 schreef:Wat leuk dat je dat aandurft! Super!
Ik hou ervan, eens wat anders dan een dressuur-spriet!
En het zal jou meer moeite kosten om te komen waar je wil zijn, maar dat is juist de uitdaging!
Hou je ons op de hoogte?
helaas heb ik door een oude blessures mezelf ,ook in het dagdagelijkse leven, deze houding leren aannemen. Wat een karwei om daar vanaf te raken.. het ligt niet aan het zadel maar echt aan mijn slechte rug/heup houding helaas. fohadie schreef:En waar denk je zelf aan qua wedstijrden, hoger dan L, of is dat je doel helemaal niet? Ik weet dat niet veel juryleden van koudbloeden in de ring houden, maar van mij mag dat veranderen!
Heel veel succes en lees graag meer van jullie dressuuravonturen!
kobuss1 schreef:fohadie schreef:En waar denk je zelf aan qua wedstijrden, hoger dan L, of is dat je doel helemaal niet? Ik weet dat niet veel juryleden van koudbloeden in de ring houden, maar van mij mag dat veranderen!
Heel veel succes en lees graag meer van jullie dressuuravonturen!
Maar een goed jurylid zou toch juist moeten beoordelen of paard en ruiter de rijkunst onder de knie hebben en niet of ze het een leuk paard vinden??
Iedereen moet toch een eerlijke kans krijgen. Het is alleen denk ik wel lastiger met sommige paarden maar volgens mij zou elk gezond paard met de juiste training en begeleiding een heel eind moeten kunnen komen!

problem solved!