Belgisch trekpaard in de dressuurring

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AbbyBlues

Re: Belgisch trekpaard in de dressuurring

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 15:53

Ja! Ook op bokt! Nou kan ik Stefke ook hier blijven volgen. *\o/*
Ik zag in een keer een bekend paard op uitgelicht voorbij komen. Helemaal terecht!

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 16:26

wat zijn jullie een leuk stel zeg, veel succes en plezier verder!! (mocht je een ander hoofdstel willen ik heb er één hangen, mooi donkerbruin )

iamsam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 16:53

Alles in proportie.....mooie combinatie om te zien ook........

Kashmino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:00

Wat een ontzettend gaaf paard, en ook echt leuk dat je wedstrijden met hem rijdt! Ga zo door, ik hoop jullie vaker hier op Bokt tegen te komen :D

Ooit wil ik dat ook, maar dat lukt hier helaas niet, ookal heb ik een trekpaard ter beschikking :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:23

Supergaaf zeg! <3 Prachtig paard en onwijs mooie combinatie.
Waren er maar meer zoals jullie. :j

Kimm4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:45

Wat ontzettend gaaf zeg!

fierefluiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:04

Wat leuk!
Dat zie je niet vaak in de dressuur sport, zo'n grote reus. Ik wens jullie veel plezier toe! :)

Marian_lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:05

Yes,yes een belg in de dressuur .ik vind het GEWElDIG. En ik vind dat je zeb heel netjes rond stuurt.

Desi_2409

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:14

Wat een leuke combinatie, hij lijkt er ook echt plezier in te hebben!
Gewoon lekker starten en genieten! Succes!

Sylver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:23

Wauw wat tof! Dat zie je inderdaad niet vaak. En die knotjes staan 'm goed <3

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:25

Wat leuk dat je dat aandurft! Super!
Ik hou ervan, eens wat anders dan een dressuur-spriet!
En het zal jou meer moeite kosten om te komen waar je wil zijn, maar dat is juist de uitdaging!

Hou je ons op de hoogte?

lauraneyens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-18 19:33

kobuss1 schreef:
Wat leuk dat je dat aandurft! Super!
Ik hou ervan, eens wat anders dan een dressuur-spriet!
En het zal jou meer moeite kosten om te komen waar je wil zijn, maar dat is juist de uitdaging!

Hou je ons op de hoogte?

Jep je hebt hem helemaal door.. het is een uitdaging en het kost me soms bloed zweet en tranen maar stilletjes geniet ik van iedere vooruitgang die we maken..

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:36

Stoer zeg. Nu willen we meer topics over jullie zien. *\o/* *\o/*

lauraneyens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-18 19:38

Dank je wel voor alle super leuke reacties.. we werken iedere les hard en gaan stapsgewijs vooruit.. ook ikzelf werk naast het paard ook heel hard aan mijn gigantisch "holle rug" issue.. %) %) helaas heb ik door een oude blessures mezelf ,ook in het dagdagelijkse leven, deze houding leren aannemen. Wat een karwei om daar vanaf te raken.. het ligt niet aan het zadel maar echt aan mijn slechte rug/heup houding helaas.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:24

Wat een fantastisch paard zeg! Hij springt echt in het oog. Knappe combi!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:37

een belg met best weinig beharing aan zijn benen, dat vind ik best leuk. hier zijn de sokken erg goed gevuld zeg maar! Top zet u'm op!
**\O/**

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:47

Ik reageer eigenlijk nooit in ITP topics, ook niet als ik ze in uitgelicht zie staan, maar nu ben ik blij dat ik toch even naar uitgelicht gekeken heb. Wat onwijs gaaf dat je dressuur wilt doen met deze kolos!

Ik heb niet zoveel ervaring met dressuur, hou meer van andere takken vd paardensport, maar is het niet zo dat er vanaf een bepaald niveau meer aanleuning gewensd is? En krijg je dat ook voorelkaar?Of is dat alleen bij " officiele" wedstrijden? Ik weet dat koudbloeden het wel kunnen, maar dat ze er best moeite mee hebben. Logisch ook vanwege hun bouw.

En waar denk je zelf aan qua wedstijrden, hoger dan L, of is dat je doel helemaal niet? Ik weet dat niet veel juryleden van koudbloeden in de ring houden, maar van mij mag dat veranderen!

Heel veel succes en lees graag meer van jullie dressuuravonturen!

LvA1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 00:15

Veel plezier en geluk samen! Wat een gaaf dier!

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 06:25

fohadie schreef:
En waar denk je zelf aan qua wedstijrden, hoger dan L, of is dat je doel helemaal niet? Ik weet dat niet veel juryleden van koudbloeden in de ring houden, maar van mij mag dat veranderen!

Maar een goed jurylid zou toch juist moeten beoordelen of paard en ruiter de rijkunst onder de knie hebben en niet of ze het een leuk paard vinden??
Iedereen moet toch een eerlijke kans krijgen. Het is alleen denk ik wel lastiger met sommige paarden maar volgens mij zou elk gezond paard met de juiste training en begeleiding een heel eind moeten kunnen komen!

Sclimpre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 07:34

Mooie combinatie! Hou er wel rekening mee dat het voor de jury moeilijker is om verschillende types paarden met mekaar te vergelijken. Niet teleurgesteld zijn als de resultaten de ene keer meevallen en de volgende keer tegenvallen.
De foto's zien er in ieder geval heel erg veelbelovend uit. Veel warmbloedcombinaties kunnen alleen maar dromen van de vriendelijke samenwerking tussen paard en ruiter die jullie laten zien.

Hobbyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 08:01

Vind het ook een hele mooie combinatie en een heel aansprekend paard. Ook gewoon zoveel mooier bij een trekpaard dat ze wel een staart hebben.

Desireetje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 09:06

Wat een machtige knol! Erg leuk om te zien.
Hoe is het nu met rijden en wedstrijden?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 10:14

kobuss1 schreef:
fohadie schreef:

Maar een goed jurylid zou toch juist moeten beoordelen of paard en ruiter de rijkunst onder de knie hebben en niet of ze het een leuk paard vinden??
Iedereen moet toch een eerlijke kans krijgen. Het is alleen denk ik wel lastiger met sommige paarden maar volgens mij zou elk gezond paard met de juiste training en begeleiding een heel eind moeten kunnen komen!

Ben ik helemaal met je eens. Helaas uit ervaring, en wat ik regelmatig lees op Bokt zijn er idd juryleden die extra punten geven omdat ze het zo,n mooi paard vinden, of minder punten geven omdat ze niet van koudbloeden houden. Ik vind het ook stierenstront en mag van mij hard aangepakt worden!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 10:20

Dat jureren weet je als je gaat Dressuren en dat geldt voor elk paard. Ongeacht je paard, je zal altijd een jury tegen komen die je benadeeld omwille van het een of ander.
Gewoon rijden. :)
De laatste keer dat ik een jury had die zichzelf niet kon onderbouwen en toen ze dat ging doen zichzelf tegensprak zijn we met z'n allen gaan eten en hebben we er op geklonken :') problem solved!

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 11:28

Wat een geweldige combinatie zijn jullie! Dat wedstrijd tenue staat jullie beiden goed.