Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Amerika is echt een land vol dierenbeulen.
Dat moest ze even van dichtbij bekijken.
Posh schreef:Kuggur: Free range in de zin van dat de paarden op een natuurlijke wijze gehouden worden? Ze hebben geen weide waar ze de hele dag op lopen, dat is niet mogelijk omdat het hier gaat om een 'gewone' woning met achtertuin die ze omgebouwd hebben (met het stuk van de buren erbij) tot paardenverblijf. Met een stuk of zes paarden is een weide aanleggen dan haalbaar, maar het zijn er 25![]()
[/img]
Kuggur schreef:Posh schreef:Kuggur: Free range in de zin van dat de paarden op een natuurlijke wijze gehouden worden? Ze hebben geen weide waar ze de hele dag op lopen, dat is niet mogelijk omdat het hier gaat om een 'gewone' woning met achtertuin die ze omgebouwd hebben (met het stuk van de buren erbij) tot paardenverblijf. Met een stuk of zes paarden is een weide aanleggen dan haalbaar, maar het zijn er 25![]()
[/img]
Nee. "Ranching" in tegenstelling tot "farming". Een ranch is het commercieel bedrijven van veeteelt op open gebied waar het vee fourageert. Farming is wat ze in Nederland met hun koeien doen.
Op een ranch heb je dus veedrijvers nodig, cowboys te paard, evt met honden, of op quads, of nog moderner zoals op ranches in Australië zelfs helicopters.
Uit je antwoord maak ik op dat het hier niet om een echte ranch gaat.
We werken overigens wel met quads, anders loop je je een ongeluk met voeren.

Er is zoveel om te vertellen! Maar wie weet
Ik kan echt niet wachten, twee jaar geleden heb ik hier een Adventure Trail Ride gedaan, scheuren en galopperen over de bergen en springen over boomstammen. Ik moet echt een Go-Pro regelen want ik kan niet uitleggen hoe gaaf dat is

Maar soms een beetje hysterisch en nerveus.
Ik snap niet dat het kan en dat er zo weinig aan gedaan wordt, wat dat betreft zou ik het wel fijn vinden om weer in Nederland te wonen. Dat maakt ons werk nu inderdaad wel extra dankbaar.
Libera schreef:Leuke update weer!
Premarin word gemaakt van urine van drachtige merries overigens

De eigenaars van de ranch zijn in overleg met iemand die haar warmbloed wil verkopen maar hij is door niemand een trailer in te krijgen. Sinds een of ander 'incident' in een cattle-trailer (zo'n ding: http://d34ra0wvwxc5ex.cloudfront.net/o2lbk3/sAtUE4/2017_Delco_Trailers_cattle_trailer_Livestock_Trailer_ClZ5Xs.jpg) wil hij er niet meer in. De vrouw wilde hem het liefst verkopen aan iemand op loopafstand maar Mike en Leslie (de eigenaars van de Rescue) willen hem liever hier heen halen, trainen en dan naar een goed huis doen.

Ik hoop dat jullie het nog altijd leuk vinden om te lezen allemaal! Ik zal vanaf ergens deze week elke keer eens een paardje voorstellen en het verhaal er achter.
tot ik ineens dacht aan het tijdverschil
ik volg dus zeker.
Voor mij blijft het helaas alleen bij dromen ben ik bang, maar zo kan ik via jouw topic toch mee genieten!