Probleem paard, Fjord, met meerdere problemen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 10:26

Zeldzaam zijn ze inderdaad de beige pluisjes. Ik vergelijk ze wel eens met een kat :D
Zie wat betreft gedrag enig vergelijk. Hebben geen baas maar personeel en zoeken zelf hun "baas" uit.
Belonen je ook altijd met genegenheid en liefde die ze de rest van de familie onthouden.
verder constateer ik dat jouw beige pluis vanaf veulentijd al liet zien wat ze is. Hondsbrutaal en voor de duvel niet bang.
Heb een paar jaar voor een gele uk gezorgd en die had een bibliotheek aan streken.
Die ze overigens bij mij nooit uithaalde }>

TinkerTreas

Re: Probleem paard, Fjord, met meerdere problemen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 11:11

Ze is geweldig <3
Dat stukje van onder het draad door kruipen is bekend, haha. De Fjord van m'n vriendin heeft dat pas nog gedaan. En de dame in kwestie is inmiddels 29, dus ik ben bang dat bepaalt fjorden gedrag echt nooit meer goed komt :D

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 20:24

Wat een grappig paard! Ik moest vooral heel erg lachen om het eten-steel-filmpje. Dat ze héél onschuldig steeds iets dichterbij gaat grazen :)) :')

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-17 07:55

SpeechLess schreef:
Wat een grappig paard! Ik moest vooral heel erg lachen om het eten-steel-filmpje. Dat ze héél onschuldig steeds iets dichterbij gaat grazen :)) :')

En als het rechts niet lukt, gewoon heel eigenwijs, het links nog maar eens gaan proberen...