Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zuchini schreef:ik kan er ook wel om lachen en ik kan me echt wel voorstellen hoe dat gegaan moet zijnalleen de naam van de pony al: dribbeltje
alleen kan je hier niet zomaar op buitenrit
...
(héél erg irritant soms...
). karuna schreef:Niet "cute" of leuk maar uitermate irritant.ben pas even op een manege geweest en werd ook op een dergelijke manier uitgelegd hoe ik een pony moest aaien. Alsof ik dat na 44 jaar eigen ponys niet weet, maar ja zie er ook niet standaard paard uit.
Nota bene opgesloten geweest in de boxen door een lief manege meisje omdat ik "haar lievelingsdier" toegewezen kreeg. En dan even beseffen dat ik gewoon volwassen ben. Judith_ schreef:Rij al jaren paard, heb ook eigenlijk al 15+ jaar eigen paarden maar de laatste staat op pensioen 500 km verder op.
Dacht "leuk" mijn hobby weer op te pakken en naar de manege te gaan. Had maar wat graag iemand getroffen zoals in de column.Nota bene opgesloten geweest in de boxen door een lief manege meisje omdat ik "haar lievelingsdier" toegewezen kreeg. En dan even beseffen dat ik gewoon volwassen ben.
Pech voor mij, maar geen maneges meer voor mij..
Resistance schreef:Een manegemeisje heeft mij ooit verteld dat ik paardenmishandelaar ben omdat ik zei dat ik later geen baan in de paarden wil...