Die van mij kwam iets te vroeg, want ik was nog niet opzoek. Wel wist ik dat ik een ruin, tussen de 6-10 jaar, doorgereden en het liefst verkeersmak wilde. Oh en een knuffel, want dat miste ik vroeger. Ik kwam thuis met een 3 jarige net-geen-hengst die op de dag van bezichtiging voor het eerst met een zadel liep
Ik viel voor de foto's bij z'n advertentie, eenmaal daar bleek hij enigszins sensibel (kopschuw) maar wel weer stoer buiten. Toen hij opeens z'n hoofd in m'n armen legde was ik verkocht, dit zou hem worden!
En nu meer dan een half jaar later heb ik hem ingereden (zonder ooit een stap verkeerd te zetten) en staan we nog zo te knuffelen

Kunga schreef:Super leuke reacties en wat een leuke paardjes komen er voorbij!
Ik heb besloten een bod te doen op het paard dat ik nu op het oog heb, spannend!
Spannend laat je weten hoe het afloopt?

Maar ach, die ongeïnteresseerde koppige chagrijnige diva die ze is trekt me blijkbaar aan.
).
Maar ook natuurlijk omdat ze oprecht lief was.

waarom moest ik ook weer van die vreetmachines?
) en ze is nu al 7 jaar mijn maatje en ze heeft me dit jaar een prachtige dochter gegeven floki, die veel trekjes heeft van moeders en daarom de bijnaam ezel heeft gekregen voor nu

toen moést ik wel. Ik weigerde omdat ik doodsbang was voor hem was maar met veel moeite ben ik er uiteindelijk toch op gegaan.