Scheelt ook wel dat de mensen die ik ken die interesse in paarden hebben bijna allemaal zelf een paard hebben, en de mensen die niet geïnteresseerd zijn in paarden hebben geen behoefte om mee te gaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. (diegene waar ik het paard van kocht wist trouwens ook niet beter dan dat het een springpaard was). Maar op een gegeven moment was het zover dat ik af en toe een rondje in het bos kon uitstappen
, er zat net genoeg rem op om eventuele auto's veilig te laten passeren op de 200 meter rustige weg naar het bos. Ik kom terug van een uitstapritje, komt er een kind van een kamp aangerend of ze er op mocht want ze hadden thuis geen geld voor paarden en was dol op paarden maar had er nog nooit op gezeten. Ze kon nauwelijks geloven dat dat echt een heel slecht idee was en ging me de weg blokkeren want ze mocht hem dan in elk geval wel aaien vond ze zelf. Mijn harddraver met beperkte rem, richting huis, rond voertijd dacht daar echt heel anders over. Ik heb alle zeilen moeten bijzetten om te voorkomen dat hij over het kind heen zou denderen en steeds als ik hem opzij stuurde om er langs te gaan deed zij ook een stapje opzij, ze wilde er echt op. Gelukkig deed zijn stuur het beter als de rem en het gas deed het meer dan uitstekend, we hebben een schijnbeweging gemaakt en zijn er in volle draf ruim voorbij gegaan.
. Het werd zelfs, standaard, door de staleigenaar aan nieuwe campinggasten verteld dat de stallen verhuurd waren en ze daar dus niet mochten komen maar daar hebben sommige mensen gewoon maling aan.
puppy1128 schreef:Hier ook geen kermis attractie gekocht maar een paard. Als iemand wilt rijden prima, enkele km verder op is de manege.

ik ben daar voor de paarden, wil je kletsen kom je maar als ik thuis ben.
bij de paarden focus ik ook echt op hen. Wil 'men' eens mee, prima, maar dan plan ik het in, niet onverwacht. 
Britta31 schreef:Er is mij een keer gevraagd of ik met Britta met een feestdag op school ponyritjes wilde doen.De vaste pony was dood gegaan.Maar als je Britt maar even aanspoort dan ging ze als een raket niet handig dus.Dat vonden ze maar raar en ik had niets voor de school over.Was ook voor een goed doel.ik ken mijn pony het beste.