Maylinn is 96cm en vrij fors dus dat scheelt ook wel haha. Dit is ze

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirjamalvaro schreef:Ik dacht dat je sowieso niet op een mini kon rijden. Ook kindjes niet.
Weer wat geleerd.
Rindin schreef:Zie het topic nu pas. Toevallig vanmiddag wezen kijken bij het adres waar die van mij volgende jaar heen gaat om beleerd te worden: Feather Light Horsemanship in Ede.
Het gaat om mijn zelfgefokte, nu 3 jarige Jive (Five Star x Houston). September 2018 gaat hij daarheen. Super fijn adres!
[ [url=m/yFjViJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6LEtCs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rindin schreef:Jaaa, ik ben ze ook via fb op het spoor gekomen. Geef m'n paard niet graag uit handen, wilde in eerste instantie alles zelf doen, maar zijn doen dat zo prachtig. Denk dat de basis die ze daar meekrijgen, de rest van het leven blijft!
AnnetteFlame schreef:Hoe doen jullie dat dan met hangen en longeren als je er net op zit?
emilyslaluna schreef:Rindin schreef:Zie het topic nu pas. Toevallig vanmiddag wezen kijken bij het adres waar die van mij volgende jaar heen gaat om beleerd te worden: Feather Light Horsemanship in Ede.
Het gaat om mijn zelfgefokte, nu 3 jarige Jive (Five Star x Houston). September 2018 gaat hij daarheen. Super fijn adres!
[ [url=m/yFjViJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6LEtCs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeeh Feather Light volg ik op Facebook! Die doet dat zo goed!
carika schreef:Ja echt heel leuk om te zien.
Heeft iemand nog een vergelijkbaar adres in het noorden?
Ik zat te denken aan Stal Faber maar dat is eigenlijk net te ver vanuit Drenthe . Ik wil het zadelmak maken combineren met les nemen, dan is het wel fijn als het een beetje in de buurt is.