dat zou strafbaar mogen worden tot een bepaalde leeftijd wat mij betreft. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat zou strafbaar mogen worden tot een bepaalde leeftijd wat mij betreft. Knert schreef:Mariska88 schreef:Hier een meisje van 6 maand en een jongen van 2,5 jaar
Heb mijn pony aan huis .........
Knip
....
Vriendlief werkt van 06 tot 22:30 uur dus die kan ik niet inschakelen
Zo Eeuhm
Mijn vraag zou zijn; hoe combineer ik kinderen met een man die altijd werkt![]()
Respect! Zal vast niet altijd even makkelijk zijn!
sayenti schreef:Zelf werk ik 8u /dag 5 dagen in de week
Dan gaan ze naar school en mijn ouders gaan ze halen op school eenmaal thuis zitte deze al te wachten en is het druk tot dat ze gaan slapen.
Mijn kindjes vragen steeds om mij en erg zelde om mijn man wat dan een flinke klus is.
Van 5 u smorgens wakker en met een beetje geluk kan ik tegen 12 uur snachts pas gaan slapen.
En dan mogen ze snachts al niet gaan plassen / of wakker worden anders is heel mijn nacht omzeep.
*mochten de paarden gaan hemelen komen er hier wel geen meer bij ik merk soms toch dat mijn prioriteiten nu anders zijn geworden.
Mariska88 schreef:Waarom is dat egoïstisch keet?
Als ze slapen maakt het toch echt niet of ik beneden in huis ben of achter bezig ben met de babyfoon in de zak..
Tevens zette ik ook wel eens de maxi cosi in de wagen schuur zodat ik de koeien op kon halen uit het land. Wist zeker dat ze daar veilig stonden en als ze dan huilen omdat het speentje valt bijvoorbeeld. Dan is dat nu eenmaal zo. Tuurlijk is dat vervelend en niet leuk.
Maar soms is het niet anders en was nooit langer dan 20 minuten weg!! En had er nog zicht op
Keet schreef:Mariska88 schreef:Waarom is dat egoïstisch keet?
Als ze slapen maakt het toch echt niet of ik beneden in huis ben of achter bezig ben met de babyfoon in de zak..
Tevens zette ik ook wel eens de maxi cosi in de wagen schuur zodat ik de koeien op kon halen uit het land. Wist zeker dat ze daar veilig stonden en als ze dan huilen omdat het speentje valt bijvoorbeeld. Dan is dat nu eenmaal zo. Tuurlijk is dat vervelend en niet leuk.
Maar soms is het niet anders en was nooit langer dan 20 minuten weg!! En had er nog zicht op
Heb het woord egoïstisch niet gebruikt dus waarom benoem je mij?
MightyMike schreef:Een babyfoon bij je hebben is toch heel gewoon wanneer je een klein eindje weg bent, maar weggaan zonder toezicht kan in mijn ogen echt niet..
mij lukt het niet; niet goed in ieder geval. Ik werk 24 uur verdeeld over 4 dagen. 's avonds is alleen wanneer het droog is een optie. Mijn paard staat nu stil. Is op zich geen probleem voor haar, maar ben er zelf wel verdrietig over. 
Kaka schreef:sayenti schreef:Zelf werk ik 8u /dag 5 dagen in de week
Dan gaan ze naar school en mijn ouders gaan ze halen op school eenmaal thuis zitte deze al te wachten en is het druk tot dat ze gaan slapen.
Mijn kindjes vragen steeds om mij en erg zelde om mijn man wat dan een flinke klus is.
Van 5 u smorgens wakker en met een beetje geluk kan ik tegen 12 uur snachts pas gaan slapen.
En dan mogen ze snachts al niet gaan plassen / of wakker worden anders is heel mijn nacht omzeep.
*mochten de paarden gaan hemelen komen er hier wel geen meer bij ik merk soms toch dat mijn prioriteiten nu anders zijn geworden.
Maar echt, hoe dan? Hoe hou je dat vol? Kom je ooit toe aan genieten van wat je hebt?
Hier een bijrijdpaard voor 1 a 2 dagen in de week, ik ga op een moment dat papa thuis is, helaas geen vast moment, want aan de werktijden van mijn partner is geen touw vast te knopen. Heerlijk even mijn hoofd leegmaken.
Mariska88 schreef:Waarom is dat egoïstisch keet?
) gretoes schreef:ieder zo zijn eigen ding,
Wel vind ik dat de gene die commentaar leveren erg van het Het KAN niet het MAG niet bla bla...
dat is jullie mening en het is niet persee een feit.
Ik vind dat het wel kan en ik blijf het dus ook gewoon doen.
Er ligt een babyfoon bij haar bed (ipad) dus die heb ik gewoon bij me, daarnaast weten dus mensen dat ik er even niet ben.
Bang voor brand ben ik eerlijk gezegd niet, ik kan me indenken dat iemand dát vreemd vind. En dat ze ontvoerd wordt... ja daar denk ik niet eens aan eigenlijk, daar ga ik echt totaal niet vanuit.
Ook in mijn omgeving zijn er zat mensen (en ja die ken ik persoonlijk) die wel gewoon boodschappen gaan doen of een andere kind naar school brengen of halen. Ik zal wel in een omgeving vol gekken leven....
Mijn moeder ging vroeger ook gewoon naar de kerk als mijn broer op bed lag.
En als er een tweede komt, en die is net zo'n slaapkop als R dan doe ik het gewoon weer zoals ik het de afgelopen jaren heb gedaan.
Leven en laten leven lijkt met het beste idee!