Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Maar dan heb je toch juist geen oogkleppen op als je afwijkt van het standaard PaardNatuurlijk-praatje en naar de individuele behoeftes van je paard kijkt, of begrijp ik je eerdere post nu verkeerd?
cobiie schreef:xyzutu2 schreef:Maar dan heb je toch juist geen oogkleppen op als je afwijkt van het standaard PaardNatuurlijk-praatje en naar de individuele behoeftes van je paard kijkt, of begrijp ik je eerdere post nu verkeerd?
Nee, ik probeer idd geen oogkleppen op te hebben als het om mijn dieren gaat.
Maar volgens sommige in dit topic is deze instelling dus hartstikke verkeerd.
060606 schreef:[naam verwijderd] schreef:Ik kan het ook niet... meer.
Verkoop gaat een dier niet in het koude vel zitten, heb het van dichtbij gezien en het heeft me geraakt.
Oje? Ja sommige paarden zijn extra gevoelig voor verandering. Zeker als ze aan een bepaalde manier gewent zijn en het ineens anders gaat dan hun oude dagelijks ritme. Maar ik las dat ze niet echt kunnen missen zoals wij mensen doen.. alleen soms moeilijk kunnen aarden op hun nieuwe plek, gaat soms wat tijd overheen en dan lijkt het alsof ze helemaal niet op hun plek zijn. Lijkt me wel verschrikkelijk om mee te maken je krijgt er toch een zeer slecht gevoel bij..Is het uiteindelijk wel goed gekomen?
GDG schreef:Ik begrijp gewoon niet waarom je nog steeds nieuwe paarden opkoopt als je zegt niet te kunnen verkopen en ze niet allemaal te kunnen houden. Jammer dat je daar niet op ingaat TS.