[VOLG]Soms heb je zo'n paard...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nivada

Re: [VOLG]Soms heb je zo'n paard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 08:06

Wauw wat een verandering!

Mooi zo door gaan *\o/*

xwildhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 08:46

Aaagh wauw wat ziet ze er al goed uit! Mocht je interesse hebben, lizette dirven mijn craniosecraal therapeut behandeld mijn paard altijd. Zei kan door het hele lichaam blokades en dingen zoeken & verhelpen die een normale dierenarts niet kan zien of vinden. Ik laat die van mij een paar x per jaar doorhaar behandelen, en het bevalt echt heel goed! Bij elke klacht kan ze wel iets doen, hoe ? Jaa geen idee ik vind het echt een wonder, maar het werkt echt!! Je kunt haar op google zoeken, misschien is het wat voor jullie, dan hoef je misschien minder snel een dierenarts bezoek te doen.

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-17 16:03

Inmiddels is het oktober en hebben we een enorme domper gehad.
Heb een tijdje niets geplaatst omdat we weer behoorlijk hebben moeten knokken om haar weer er bovenop te krijgen.
Kan nu wel zeggen dat ze écht weer goed gaat en dat ik er vanuit ga dat het zo blijft.

Eind augustus heeft ze zichzelf op straat laten vallen uit paniek, ik snapte absoluut niet waarom en ze bleek door de val een enorme snee te hebben bij haar oksel.
Dit is gehecht en na 2 weken boxrust mocht ze weer de wei op. Dat was wel even heftig maar goed, dat zou wel goed komen.
Maar na 2 dagen op stal zag ik weer een graatmager paard staan en het eten vermaalde ze tot hoopjes.
Dat was ook meteen de reden van haar paniek aanvallen als er druk op haar hoofd kwam, ze had gewoon enorm veel last van haar mond..
Meteen daarop de tandarts laten komen (de 3e keer dit jaar en 2 verschillende) want het was echt flink mis.
Bleek toch dat ze een veel slechter gebit heeft dan we dachten. Hij heeft er in 1,5 week tijd 2 keer behandeld en daarna ging ze weer de goede kant op.
Nu op de wei zie ik ook enorm veel verschil, ze is in een hele korte tijd enorm aan gekomen en ziet er echt super uit!

Eind deze maand gaat ze weer terug naar de stal waar mijn andere paarden staan en ik hoop dat het dan zo goed blijft gaan als nu.

Dit is hoe het was na een paar dagen stal

Afbeelding

Afbeelding

Dit is hoe ze gister/vandaag eruit ziet!

Afbeelding

Afbeelding

We waren weer terug bij af en ik had toch wel weer mijn bedenkingen bij haar. Maar nu gaan we er weer met volle moed tegenaan! :j

Nico_lette

Re: [VOLG]Soms heb je zo'n paard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 19:32

Jeetje wat is ze achteruit gegaan :oo
Ik hoop dat het nu goed blijft gaan!