Ben wel benieuwd hoe die het gaat doen straks! Leek mij toen (en nu nog) een super gaaf beestje straks! Succes ermee !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tymone schreef:Capriootje schreef:Het is echt een ukkie ja hihi. Zoals ik al eerder ergens zei staat Haddy op die foto ook iets hoger dus lijkt het verschil nóg groter maar die is ook gewoon enorm groot geworden
Z'n rug lijkt gek inderdaad maar heb het na laten kijken en is geen karperrug dus we zullen zien hoe het bijtrekt. Voorlopig hoeft hij nog niks te dragen.
Die van mij had ook een beetje een vreemde rug leek het. Op de foto's niks te zien en nu hij in de spieren komt trekt het helemaal weg
Capriootje schreef:Gelukkig hier wel positieve reacties en niet zoals op Facebook, fijn![]()
Afspraak met de tandarts is gemaakt. Castratie is even een dingetje. Welke DA/kliniek, ze willen hem allemaal niet staand doen ivm zijn leeftijd. Dus kan nu kiezen tussen liggend in de wei hier thuis of op de kliniek. Heb daar zelf weinig ervaring mee dus even beetje uitzoeken.
Capriootje schreef:Gelukkig hier wel positieve reacties en niet zoals op Facebook, fijn![]()
Afspraak met de tandarts is gemaakt. Castratie is even een dingetje. Welke DA/kliniek, ze willen hem allemaal niet staand doen ivm zijn leeftijd. Dus kan nu kiezen tussen liggend in de wei hier thuis of op de kliniek. Heb daar zelf weinig ervaring mee dus even beetje uitzoeken.
Capriootje schreef:Nu even spelen in de wei . Op wie vroeg of ik hem wilt houden of verkopen, dat weet ik nog niet. Ik werk fulltime en heb Haddy nu lekker in de sport lopen dus beetje kijken hoe ik het red qua tijd. Zou het super leuk vinden als hij kan blijven maar als het teveel wordt zal ik een goed tehuis voor hem zoeken. Maar de komende maanden zal die sowieso hier wonen!
[ [url=m/cVfklM.jpg]Afbeelding[/url] ]