[VOLG] Van lelijk eendje naar....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

aniquegraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:24

Ik zag hem inderdaad ook voorbij komen op FB en vond hem heel gaaf!

Ben wel benieuwd hoe die het gaat doen straks! Leek mij toen (en nu nog) een super gaaf beestje straks! Succes ermee ! *D

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:26

Leuk om hem hier voorbij te zien komen! ik had hem op Facebook ook gezien. De fotos die hun hadden geplaatst was dat van toen ze hem net gekocht hadden of na die twee maand? Op jouw fotos lijkt hij een stuk minder mager. Ik ben benieuwd hoe hij er over een tijd uit zal zien.

Art_Ificious

Re: [VOLG] Van lelijk eendje naar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:42

Aansprekend dier. Lijkt enorm op ene die ik rond januari te koop zag op kapaza, was ook een schimmel met net zo een vreemd ogende rug en mede daarom heb ik de advertentie weggeklikt. Echter wel nog een keer of drie terug bekeken maar uiteindelijk toch definitief weg geklikt. Maar deze lijkt wel enorm hard op die ik toen zag staan. Stom dat ik er geen foto meer van heb.

Ben wel benieuwd hoe deze wordt dus ik volg ook.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:50

Wat een leukerd! Ik ben benieuwd hoe knap hij dalijk is als hij opgeknapt is. Super dat je hem die kans geeft!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-17 20:58

Wat leuk zoveel mensen zeg die benieuwd zijn! Dat had ik niet verwacht :D

Over de foto's weet ik niet wanneer die gemaakt zijn. Het is soms maar net hoe die staat of je z'n ribben ziet, maar van dichtbij zie en voel je ze nog veelte veel in elk geval.

Hij staat nu nog even lekker in de wei, was net heerlijk aan het spelen en gek doen. Zo leuk als ze zo happy zijn!

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:00

Wat een leuk vrolijk koppie zit er op! Ik volg! :D

NathalieBoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:16

Knappe pony zeg, ondanks dat hij zo mager is!
Ik volg!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 07:06

Ik volg! Leuk ponypaardje. Mijne is net zo groot en is ook al wat geroeid nadat ie goed te eten heeft gekregen.

Tymone schreef:
Capriootje schreef:
Het is echt een ukkie ja hihi. Zoals ik al eerder ergens zei staat Haddy op die foto ook iets hoger dus lijkt het verschil nóg groter maar die is ook gewoon enorm groot geworden :=

Z'n rug lijkt gek inderdaad maar heb het na laten kijken en is geen karperrug dus we zullen zien hoe het bijtrekt. Voorlopig hoeft hij nog niks te dragen.

Die van mij had ook een beetje een vreemde rug leek het. Op de foto's niks te zien en nu hij in de spieren komt trekt het helemaal weg

Dat had ik met mijn 3-jarige ook. Die is nu aangekomen en krijgt bespiering en een normale rug is tevoorschijn gekomen. Eerder was dat ook zo'n bobbelig rugje.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 07:22

Mooi besie. Ik volg en benieuwd wat de naam word :)

Emmarosaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 07:53

Ik heb hem inderdaad ook voorbij zien komen op facebook. Mensen gingen helemaal los over hoe slecht hij eruit zag. Gelukkig is hij nu bij jou en krijgt hij de tijd om op te knappen, super! Ik volg :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 08:21

Wat leuk dat ie naar jou is gegaan! Hij was al heel snel gereserveerd :P als ik het zo zie had de stal niet bepaald voordelige foto's uitgekozen, hij ziet er zo slecht niet uit. Maar die gaat nog heel wat veranderen! Denk z'n rug ook hoor. Ik volg :D

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 08:28

Het is ook geen kaperrug, die ziet er heel anders uit. Het is gewoon een paard zonder vlees of spieren.

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 08:31

Ik volg ook!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 08:38

Ik volg ook! Wordt vast een knap dier met wat TLC maar dat zal wel niet missen

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-17 10:03

Gelukkig hier wel positieve reacties en niet zoals op Facebook, fijn :D

Afspraak met de tandarts is gemaakt. Castratie is even een dingetje. Welke DA/kliniek, ze willen hem allemaal niet staand doen ivm zijn leeftijd. Dus kan nu kiezen tussen liggend in de wei hier thuis of op de kliniek. Heb daar zelf weinig ervaring mee dus even beetje uitzoeken.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 10:09

Capriootje schreef:

Afspraak met de tandarts is gemaakt. Castratie is even een dingetje. Welke DA/kliniek, ze willen hem allemaal niet staand doen ivm zijn leeftijd. Dus kan nu kiezen tussen liggend in de wei hier thuis of op de kliniek. Heb daar zelf weinig ervaring mee dus even beetje uitzoeken.

In de wei is natuurlijk makkelijker qua vervoer en vaak goedkoper. Als hij goed trailermak is zou ik hem naar de kliniek rijden, minder risico's maar qua kosten wel weer wat hoger.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 10:11

Ohh dat gaat een hele knappe worden <3 <3

Ik volg! :D

Is de planning om hem ook te houden, of wil je een nieuw huisje voor hem als hij helemaal op de rit is?

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 10:18

Ik volg ook wat een knapperd zeg!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 10:28

Capriootje schreef:

Gewoon liggend in de wei doen. Steriel is het toch niet want de wond blijft open.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 10:30

Ik was ook gelijk verliefd op zijn koppie, toen ik de adv op FB voorbij zag komen. Hoopte al dat hij bij iemand terecht zou komen die verstand heeft van paarden en niet iemand die een spotprijspaardje zocht om er, weet ik veel wat, mee uit te spoken. Hier ga je echt een leuke aan hebben als hij straks is bekomen en ik hoop dat het gebit mee valt als de tandarts komt! Veel geluk en succes met hem!

Oja, Die naam schiet je vast ineens te binnen! :j

zusi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 10:37

Wat leuk dat is dit paardje tegen kom
Zag hem op Facebook voorbij komen, heel veel geluk en plezier samen

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-17 10:59

Bedankt allemaal!

Ja dacht ik ook gewoon in de wei thuis, alleen moet de wei wel droger zijn dan nu. Hij begint naar de anderen aardig hengsten gedrag te vertonen dus heb niet veel tijd meer. Trailer vind ie spannend maar hij loopt er wel zo in :)!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-17 11:01

Nu even spelen in de wei . Op wie vroeg of ik hem wilt houden of verkopen, dat weet ik nog niet. Ik werk fulltime en heb Haddy nu lekker in de sport lopen dus beetje kijken hoe ik het red qua tijd. Zou het super leuk vinden als hij kan blijven maar als het teveel wordt zal ik een goed tehuis voor hem zoeken. Maar de komende maanden zal die sowieso hier wonen!

Afbeelding

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 11:13

Sparkling shadow als naam. hij komt uit de schaduw in het zonnetje en met een sprankelend hoofd.
dat kwam spontaan bij mij op =)

Terrydr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 11:16

Capriootje schreef:
Nu even spelen in de wei . Op wie vroeg of ik hem wilt houden of verkopen, dat weet ik nog niet. Ik werk fulltime en heb Haddy nu lekker in de sport lopen dus beetje kijken hoe ik het red qua tijd. Zou het super leuk vinden als hij kan blijven maar als het teveel wordt zal ik een goed tehuis voor hem zoeken. Maar de komende maanden zal die sowieso hier wonen!

[ [url=m/cVfklM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is al super dat je dat voor hem doet! Gewoon kijken waar het schip strand. En anders zal hij vast wel een leuk plekje krijgen!