Birdie60 schreef:blue_sky schreef:Bij mij gaan er een heleboel alarmbellen rinkelen. En een fatsoenlijke trainingsstal kost al gauw 800 euro per maand. Tel eens 2 maanden training op bij de aankoopprijs; is het dan nog steeds een aantrekkelijk aanbod.
Dan weet ik niet waar je zit, maar hier kost een trainingsstal om een paard/ pony door te rijden 250 euro per maand.
Ik heb 200 per week betaald voor inrijden en ben daar nog steeds blij mee. Ze heeft er 3 weken gestaan en is toen naar huis gekomen en ik kon alleen opstappen en rijden ( na 3 weken 1e buitenrit gemaakt ) dus ja, veel geld maar daar krijg je ook wat voor.
Om eerlijk te zijn vind ik een paard waar 2 keer iemand op heeft gezeten niet zadelmak. Ik zou er zelf niet opstappen. TS als je het geld hebt om hem verder te laten beleren en het qua karakter met het paard klikt dan zou ik het doen. Maar als dat niet zo is dan zou ik nog verder kijken, je moet wel reeel blijven en er hoeft natuurlijk niet persé morgen een paard in je stal te staan.