Voor schoolopdracht betoog: wedstrijden die steeds misgaan.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:47

Vienne02 schreef:
weet je ik haal het er wel af en dan krijg ik maar een 1, ik vind het erg vervelend dat mensen me zo afzeiken over het project. dit is zoals het moest, betoog is gewoon goed gekeurd en ja ik moest dit verplicht plaatsen. had verwacht dat Bokt vriendelijkere mensen had

Hoho, dat is toch niet nodig? Ben je al eens eerder lid geweest van een forum? Daar kun je dit soort reacties verwachten maar wellicht wist je dat niet. Ik kan me best voorstellen dat dit rauw op je dak komt, jij doet braaf wat je docent van je vraagt, maar niemand hier weet wat je bedoelt als je enkel je betoog plaatst zonder tekst en uitleg.

Ik hoop voor je dat je de reacties een plekje kunt geven en ga nog eens aan je docent vragen wat nu precies het doel hiervan is. Veel succes!

Vienne02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 13:47

euhh... kan je dit uberhaupt wel verwijderen?? :?

Vienne02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 13:48

Jolien87 schreef:
Vienne02 schreef:
weet je ik haal het er wel af en dan krijg ik maar een 1, ik vind het erg vervelend dat mensen me zo afzeiken over het project. dit is zoals het moest, betoog is gewoon goed gekeurd en ja ik moest dit verplicht plaatsen. had verwacht dat Bokt vriendelijkere mensen had

Hoho, dat is toch niet nodig? Ben je al eens eerder lid geweest van een forum? Daar kun je dit soort reacties verwachten maar wellicht wist je dat niet. Ik kan me best voorstellen dat dit rauw op je dak komt, jij doet braaf wat je docent van je vraagt, maar niemand hier weet wat je bedoelt als je enkel je betoog plaatst zonder tekst en uitleg.

Ik hoop voor je dat je de reacties een plekje kunt geven en ga nog eens aan je docent vragen wat nu precies het doel hiervan is. Veel succes!

idd nog nooit eerder lid van een forum geweest... hmm oke bedankt!

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:48

Vienne02 schreef:

Rustig. Kan je even uitleggen wat je moet doen met de reacties ?

Vienne02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 13:49

FatCat schreef:
Vienne02 schreef:

wat bedoel je?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:50

Vienne02 schreef:

Nee dat kun je niet zelf. Maar waarom zou je. Stuur een linkje naar je docent. Zet je computer uit. Eet een ijsje.

Maak je niet druk. 't Is bokt maar.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:50

Voor users is het inderdaad niet mogelijk om een topic te sluiten of te verwijderen, dit zou je aan een moderator kunnen vragen (dat zijn de users met een groene nickname)

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:52

Vienne02 schreef:
FatCat schreef:

wat bedoel je?

Ik bedoel - je moest dit op een forum plaatsen van je leerkracht. Maar wat is de volgende stap in de opdracht?

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:52

Koper schreef:
Vienne02 schreef:

Nee dat kun je niet zelf. Maar waarom zou je. Stuur een linkje naar je docent. Zet je computer uit. Eet een ijsje.

Top advies :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:53

Wat moet je van je docent met de reacties die je krijgt doen? Moet je die uitprinten, of je betoog aanpassen aan de hand van de reacties of misschien nog wel iets anders ?

Vienne02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 13:53

Koper schreef:
Vienne02 schreef:

pfff bedankt :)

Gaby9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:55

Waarom moest je dit op bokt plaatsen? Ik snap het doel niet. Moeten wij over je betoog in discussie gaan ofzo? En weet je docent überhaupt dan bokt bestaat?

Vienne02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 13:55

FatCat schreef:
Vienne02 schreef:

er is niks hierna, di was t... erg faag deze opdracht vind ik. ik doe maar gewoon wat er gezegd wprdt

Vienne02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 13:56

GabyShyy schreef:
Waarom moest je dit op bokt plaatsen? Ik snap het doel niet. Moeten wij over je betoog in discussie gaan ofzo? En weet je docent überhaupt dan bokt bestaat?

er hoeft niks mee gedaan te worden. dit is het... meer weet ik niet over wat we hiermee moeten doen

Vienne02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 13:56

MariekeB schreef:
Wat moet je van je docent met de reacties die je krijgt doen? Moet je die uitprinten, of je betoog aanpassen aan de hand van de reacties of misschien nog wel iets anders ?

zover ik weet moeten we er niks mee doen...

Gaby9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:58

Dus zoals ik begrijp zei je docent. Je moet je betoog op een forum zetten. En verder niks. Dat vind ik erg raar. Maar het zal wel goed zijn. ;)

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:59

Vienne schreef:
FatCat schreef:

er is niks hierna, di was t... erg faag deze opdracht vind ik. ik doe maar gewoon wat er gezegd wprdt

Wat raar. Trek je de reacties niet te veel aan. Bokt is een geweldige site, maar je moet erg voorzichtig zijn met je eigen mening op de dringen. Zo kwam deze post over namelijk en vandaar de reacties.

Vienne02

Re: Voor schoolopdracht betoog: wedstrijden die steeds misgaan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 14:00

oke bedankt voor sommige reacties die wèl nuttig waren. ik hoop dat t hierbij gelaten kan worden :)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 14:01

Vreemde gang van zaken voor deze opdracht maar verder niet jouw probleem. Probeer bij de volgende opdracht vragen te stellen waarom iets moet en hoe bijv. Daar leer je zelf van en kan nog best interessant zijn ook. Bovendien leer je dan te begrijpen waarom docenten iets op een bepaalde manier willen. Verder lekker genieten van het mooie weer. Je opdracht is klaar.

Vienne02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 14:02

friendly schreef:
Vreemde gang van zaken voor deze opdracht maar verder niet jouw probleem. Probeer bij de volgende opdracht vragen te stellen waarom iets moet en hoe bijv. Daar leer je zelf van en kan nog best interessant zijn ook. Bovendien leer je dan te begrijpen waarom docenten iets op een bepaalde manier willen. Verder lekker genieten van het mooie weer. Je opdracht is klaar.

dankjewel :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 14:02

Weet je TS. Je hebt vast geen klasgenoten die binnen zo korte tijd al 3 pagina's met reacties op hun betoog hebben :D

Waar bokt al niet goed in is :D

Vienne02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 14:04

Koper schreef:
Weet je TS. Je hebt vast geen klasgenoten die binnen zo korte tijd al 3 pagina's met reacties op hun betoog hebben :D

Waar bokt al niet goed in is :D

hahaha das waar!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 14:05

En nu je toch hier bent: kijk lekker rond. Er zijn nu veel fototopics over veulentjes. Er zijn allerlei andere leuke dingen hier te beleven. Welkom op bokt :)

Vienne02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 14:06

Koper schreef:
En nu je toch hier bent: kijk lekker rond. Er zijn nu veel fototopics over veulentjes. Er zijn allerlei andere leuke dingen hier te beleven. Welkom op bokt :)

dankje!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 14:07

Ach we zijn wel hard met reageren, maar soms ook erg handig. Gewoon lekker rondkijken. Er is trouwens ook een heel jeugdgedeelte die ook leuk is om eens door te bladeren. En alle fototopics. We zitten nu midden in de veulens.... ;)

Maar, docent van Vienne02, we verwachten nu natuurlijk ook een reactie van jou met toelichting hoe en wat. ;)