Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CoonArt schreef:Haha, je maakt mijn dag weer goed!Goof schreef:Tuurlijk heet hij Nick, maar de eigenaresse wil niet dat hij bekend wordt op internet, dus dan noemen we Nick geen Nick, maar bijvoorbeeld Pietje of Henk (en stiekem weten we dan allemaal dat het natuurlijk wel Nick is).
Dus welke naam wil je voortaan gebruiken voor deze reus ?
Nick
Maar ik begrijp het nu hahahaha. 
_Dominique schreef:Ik snapte er echt geen ene reet van met dat Nick nick nick.Maar ik begrijp het nu hahahaha.
Veel plezier met Nick, Simon!
"Maar hij heet echt Nick!" "Hoe wil je hem noemen dan?" "Nick
" "Oh Nick is een leuke naam!"
maar nu snap ik 'm.Nirvana_ schreef:Hahahaha, ik had dus precies hetzelfde"Maar hij heet echt Nick!" "Hoe wil je hem noemen dan?" "Nick
Uh-huh. Someone's been high on somethingmaar nu snap ik 'm.
In ieder geval heel veel plezier met je nieuwe grote vriend!

Nirvana_ schreef:_Dominique schreef:Ik snapte er echt geen ene reet van met dat Nick nick nick.Maar ik begrijp het nu hahahaha.
Hahahaha, ik had dus precies hetzelfde"Maar hij heet echt Nick!" "Hoe wil je hem noemen dan?" "Nick
Nirvana_ schreef:Hahahaha, ik had dus precies hetzelfde"Maar hij heet echt Nick!" "Hoe wil je hem noemen dan?" "Nick
CoonArt schreef:Goof schreef:Tuurlijk heet hij Nick, maar de eigenaresse wil niet dat hij bekend wordt op internet, dus dan noemen we Nick geen Nick, maar bijvoorbeeld Pietje of Henk (en stiekem weten we dan allemaal dat het natuurlijk wel Nick is).
Dus welke naam wil je voortaan gebruiken voor deze reus ?
Nick
!
Nirvana_ schreef:_Dominique schreef:Ik snapte er echt geen ene reet van met dat Nick nick nick.Maar ik begrijp het nu hahahaha.
Hahahaha, ik had dus precies hetzelfde"Maar hij heet echt Nick!" "Hoe wil je hem noemen dan?" "Nick
gefeliciteerd ts, veel plezier met Nick!
gefeliciteerd met Nick, dat was grappig om te lezen. Wat zijn je plannen met m?