Volg ons naar het Nederland Kampioenschap dit jaar!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxwienekexx

Re: Volg ons naar het Nederland Kampioenschap dit jaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-17 16:32

Zeker, is een erg fijne instructeur, die ook daadwerkelijk uitlegt wat ie ziet en doet :)

Oh jammer! Paint NK ben ik niet bij, wordt m niet met 2 quarters :) Heel veel succes alvast!! Wij zijn aan het aftellen haha :D

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-17 16:02

Morgen nog een dagje werken en dan gaan we vrijdag op pad :D Heb zojuist mn showblouses uitgezocht, kan niet kiezen, dus neem er maar een hoop mee XD

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 17:01

Foto's van de showblouses? misschien kunnen wij meehelpen met kiezen :D

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-17 18:34

Emita schreef:
Foto's van de showblouses? misschien kunnen wij meehelpen met kiezen :D

Ehh ze liggen al in de auto XD Neem degene waarvan ik twijfel gewoon mee, heb toch 7 onderdelen met de ene en 5 onderdelen met de ander dus kan lekker switchen :P

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 18:44

Wat leuk dat je ook een uitgebreid topic bijhoudt! Dan ga ik je vanaf nu ook hier volgen, komt misschien net iets meer voorbij dan op fb. Kan ik me gelijk een beetje inlezen, want ik als recreatieve dressuurruiter heb natuurlijk (bijna) geen idee wat het allemaal is ;)

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-17 19:44

Jaa leek mij ook leuk :D Gezellig :D Haha ik zou zeggen kom gezellig langs :P

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-17 19:45

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-17 11:40

Zoo nu weer thuis, over een kwartiertje begint de werkdag weer en het normale leven. :Y)

Wat ben ik trots op de paarden *\o/*

Vrijdag:
Eerst vier high pointed titels opgehaald, foto's werden gemaakt bij een groot doek met een vlag van de WRAN, dit vond Mea doodeng, die heeft die vlag vorig jaar in een windvlaag tijdens een proef op dr gekregen en heeft hier wat meer aan overgehouden als ik dacht.
Vervolgens de payed warm-up met Grace gedaan, jeetje wat ging die lekker.

Zaterdag:
Grace scoorde in de reining senior en de WEM reining een lekkere proef en in de WEM zelfs een 8e plek, wel buiten de lintjes maar tegen mn eigen instructeur en Roy vd Hoeven ben ik ruim tevreden.
Mea scoorde in de WEM pleasure een 4e plaats en daarmee ons eerste echte prijzengeld binnengehaald.
De Logs and Letters en Freestyle afgemeld, paarden waren doodop, en het liep allemaal ook lekker uit dus anders konden we niet genieten van een bordje BBQ :Y)
Na de BBQ mocht mijn moeder haar debuut maken in de Oldtimer Challenge, en Mea liet zich natuurlijk weer van dr goede kant zien! Ze werd vierde tussen een hele hoop wedstrijdruiters *\o/*

Zondag:
Brons, dus een derde plek met Mea in de Showmanship, geen lekkere proef maar toch wel geplaatst dus tevreden.
Daarna vijfde in de In hand trail met Mea, ging prima, ze tikte twee balkjes aan, tegenstand was gigantisch.
Vervolgens mocht Grace in de In hand trail, wauw, wat ging dat goed, ze heeft geen balkje aangeraakt en vond het geweldig.
Mijn fijne gevoel werd beloond, Grace werd NEDERLANDS KAMPIOEN in de in hand trail! Wat was ik trots, enne heel eerlijk, ik hield het ook even niet droog. Dat had ik nooit van mezelf verwacht. :Y)
Vervolgens de pleasure, dit ging niet helemaal lekker dus geen plaatsing. Daarna ingeladen en naar huis, de reining liep 2 uur uit, en daar hadden we allebei echt geen trek meer in :')

Kortom, supertrots op mijn knapperds! Nu gaan we even genieten van buitenritjes en wat trainingen en dan zien we in de loop van het jaar wel of we nog wat wedstrijden mee gaan doen :) Maar ik heb mijn doelen behaald dus nu echt even gaan genieten van mn paarden *\o/*

Meer foto's komen nog, maar hier alvast wat kleine fototjes :D

Staan we dan met de uk, waar het volkslied speciaal voor ons gedraaid werd, die het gewoon even flikte!
Afbeelding

Vriendlief was helemaal trots en ik moest op de foto - oververhit -
Afbeelding

WEM Reining
Afbeelding

De High Pointed titels, 3 met Mea, 1 met Mea en Grace
Afbeelding

En de prijzen van dit weekend, helemaal trots!
Afbeelding

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 12:34

*\%/* *\%/* *\%/*

Wat kijk je trots op die tweede foto!

Meer he, dit vraagt om een apart topic hoor! >;) _/-\o_

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-17 10:43

Haha ja ben ook onwijs trots op beide paarden, maar ook zeker speciaal op Grace, die dit na een half jaar trainen gewoon even flikt :P

Wil voor een eigen topic even nog wat andere foto's afwachten haha XD Dit is zo een mobielkwaliteit :Y)

Afbeelding

Afbeelding

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-17 12:07

Net van een fotograaf langs de kant foto's binnen, tijd voor een apart fototopicje nu denk ik zo *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

yvettt02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 12:11

Gefeliciteerd nog! Wat baal ik dat ik uiteidelijk toch niet kon komen kijken...

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-17 12:19

yvettt02 schreef:
Gefeliciteerd nog! Wat baal ik dat ik uiteidelijk toch niet kon komen kijken...

Dankjewel :D

Haha is toch geen probleem, je woonde daar ergens in de buurt toch? Ik geef volgend weekend een demo voor Make a Wish maar dat is in de kop van Noord Holland :Y)

yvettt02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 12:25

Haha ja daar woon(de) ik in de buurt ja. Noord Holland is wel beetje ver vanuit hier :')

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-17 12:41