Gimme_Spurs schreef:Saskia9 schreef:Quick fit!
Quick fix
Haha ja ook leuk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SVRL schreef:Mijne is ook in een Q jaar geboren, meneer noemt Quickstep wat ik ook wel bij een merrie passend vind. Geloof dat er ook eentje Quinevire genoemd is toen. Andere namen van toen ben ik helaas vergeten.
. SeaSide schreef:SVRL schreef:Mijne is ook in een Q jaar geboren, meneer noemt Quickstep wat ik ook wel bij een merrie passend vind. Geloof dat er ook eentje Quinevire genoemd is toen. Andere namen van toen ben ik helaas vergeten.
Ik kan me ook alleen die van jou en Quinevire (roepnaam Quiny), herinneren en Quiz.
Edit: Was er ook 1 die Quite Real n Red, leuk voor een vos.

SeaSide schreef:SVRL schreef:Mijne is ook in een Q jaar geboren, meneer noemt Quickstep wat ik ook wel bij een merrie passend vind. Geloof dat er ook eentje Quinevire genoemd is toen. Andere namen van toen ben ik helaas vergeten.
Ik kan me ook alleen die van jou en Quinevire (roepnaam Quiny), herinneren en Quiz.
Edit: Was er ook 1 die Quite Real n Red, leuk voor een vos.
xmichxrocky schreef:danaderese schreef:Vroeger een merrie gekend met de naam: Quelle est belle
( frans voor: wat is ze mooi)
Deze is idd mooi! Die gaat op mijn lijstje!
- Queen B
- Q Is Good For You
- Que Sera
- Quelle est Belle

tess_84 schreef:xmichxrocky schreef:Deze is idd mooi! Die gaat op mijn lijstje!
- Queen B
- Q Is Good For You
- Que Sera
- Qu'elle est Belle
Zonder de taalpurist te willen uithangen, maar het wordt geschreven "Qu'elle est belle"![]()
Je hebt al een mooie lijst ondertussen,, ik vind Que Paso zoals eerder voorgesteld ook wel geweldig!