Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
breggel1982 schreef:vriendin van mij werkt bij de dierenpolitie .
navraag gedaan er is in heel Drenthe niks in beslag genomen zelfs de afgelopen 2 weken niet! .the end
Danielleeee_ schreef:breggel1982 schreef:vriendin van mij werkt bij de dierenpolitie .
navraag gedaan er is in heel Drenthe niks in beslag genomen zelfs de afgelopen 2 weken niet! .the end
Als het pas gisteravond is gebeurd, dan is het misschien nog niet overal bekend?
Birdie60 schreef:En als dit verhaal wel waar is? Voelen jullie je dan schuldig?
Ik moet zeggen dat 144 erg laks is, heb ik in het verleden al vaak mee gemaakt.
Dus kan goed nog niet in de computer staan.
. Mars schreef:Toch wel handig dat je ondanks dat je geen paardenheld bent poetsspullen en een hoevenkrabber bij je had op vakantieNeem ik zelf ook altijd mee, tandenborstel is zo overrated.
Of kwamen die ook uit je duim zetten?
bruintje123 schreef:Dit verhaal is echt niet waar.
Ja na een melding gaan ze kijken, als je tenminste meerderjarig bent als melder.
Maar een in beslagname kan niet zomaar. Daar moeten ze goedkeuring voor hebben. En dan is het wel erg ernstig. Vaak al met een ander paard dood in de wei, dat soort gevallen.
bruintje123 schreef:Dit verhaal is echt niet waar.
Ja na een melding gaan ze kijken, als je tenminste meerderjarig bent als melder.
Maar een in beslagname kan niet zomaar. Daar moeten ze goedkeuring voor hebben. En dan is het wel erg ernstig. Vaak al met een ander paard dood in de wei, dat soort gevallen.
En er moet dan een "gewone agent" aanwezig zijn) Het was rond de 30 graden, pony had nagenoeg geen eten en voor zover we konden zien geen drinken. Super frustrerend kan ik je zeggen. Pony stond daar aan huis !