Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LillyMedley schreef:Eikenhorst sporthorses. Paarden regelmatig langs zien komen. Ze verkopen paarden in alle kleuren en maten voor een meestal niet te hoge prijs. Ze verkopen ook voor onderanderen mijn manege. Daar staan er nu 2/3 van te koop. Neem zeker eens een kijkje op hun fb pagina.
Edit: fb pagina eikenhorst sporthorses.
EJuniorJoost schreef:wat voor kleur en dicipline sport wil je?
michelle933 schreef:EJuniorJoost schreef:wat voor kleur en dicipline sport wil je?
Gewoon allround.. Ik ben niet echt een grote wedstrijd ruiter. Ik wil gewoon graag wat kunnen dressuren, springen en buitenrijden. Mijn voorkeuren gaan uit naar schimmel,zwart, bont. Bruin heb ik niet zoveel mee.. of hij moet echt onwijs leuk zijn haha. Gaat iedereen links, ga ik rechts. Dat dus
Nynkefleur schreef:K&k sporthorses in hazerswoude!
Lieve meiden en leuke pony's, komt die van mij ook vandaan. ( weet niet of je daar al langsgeweest was )
Zag hier stal Baauw & verhoeff voorbij komen, daar heb ik mindere ervaringen mee.
michelle933 schreef:Nynkefleur schreef:K&k sporthorses in hazerswoude!
Lieve meiden en leuke pony's, komt die van mij ook vandaan. ( weet niet of je daar al langsgeweest was )
Zag hier stal Baauw & verhoeff voorbij komen, daar heb ik mindere ervaringen mee.
Ja dat klopt. Maar helaas gaan de pony's en paarden als broodjes over de toonbank bij k&ksporthorses.
michelle933 schreef:LillyMedley schreef:Heb je al wat gevonden?
Nee vaak allemaal te klein en anders kom ik bij vd hout uit. Ik wil graag een keer bij tieks kijken alleen dat is een behoorlijk eindje rijden voor mij.. vind het jammer dat er geen Facebook pagina van is en dat de site niet word bij gehouden.