Pluizebolpum schreef:VZpaard heeft leren spinnen (dat western rondjes draaien). Is érg handig als je niet wil dat ze je vangen maar te lui bent om hard te lopen. Daar is dan toch over nagedacht?
Zoals, wederom, vzpaard. Hooi ligt aan de ene kant van het hek en paard aan de andere kant. VZmens is druk bezig zandrelieftekeningen te maken in de bak. Dan ga je op het kunstwerk staan, rol je vzmens om richting uitgang bak, wijs je waar het hooi ligt, waar het zou moeten liggen en wie dat mag doen en als vzmens de hint dan nog niet begrijpt rol je ze een stukje verder en herhaal je de procedure. Wel voorzichtig natuurlijk, vzmens moet niet stuk, die moet nog nuttige dingen doen. Hooi voeren bijvoorbeeld.
Hahaha
Mijn merrie kan wel enorm goed achteruit gaan.. Om een of andere reden vind ze die garage echt interessant. Ze krijgt er nochtans nooit eten ofzo, ze hoeft daar nooit te zijn. Ze was er al eerder ingelopen en zo weer uitgegaan daarom dat ik geen schrik meer had dat ze zich ging omdraaien met als gevolg dat er wel heel veel op de grond zou vliegen. Noem ik haar in het filmpje wel 'niet slim' en 'kieken' en vooral niet letten op mijn idiote lach (zet t niet te luid
) maar uiteindelijk is ze gewoon nieuwsgierig en helemaal geen kieken, en ook niet 'niet slim' 
https://www.youtube.com/watch?v=fNahb-mPH28