Als ze alle hulpteugels accepteren loopt straks iedereen ermee met wedstrijden. Dus snap het ergens wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxxmh schreef:AlwaysH schreef:Als het voor de veiligheid is zie ik geen problemen. Of zoals bij mij, met een lichamelijke beperking.
Morgen zal ik verslag doen van het rijden, ik ben gewoon gegaan met code oranje...
Haha kan toch prima met zo'n binnenbak bij jouw op stal
- ging het super goed! Kreeg haar nu wel volledig door de hoeken omdat ik ene bepaalde manier van aandacht/stelling vragen heb ontdekt dankzij mijn instructrice. 

Maandag gaan we kijken of hij nodig is.
Hij stond bij de paddock bordjes binnen en ik stond buiten met Santana buiten te wachten, ik hoorde hem praten.
Ik weet het. Dat klinkt heel raar. Maar ik vond het zo leuk. ronken, op alles letten. Maar toch braaf zijn. Ik heb het echt gemist, dat stukje Ray.
Ze was in het begin wat gevaarlijk met longeren, ze maakte een nogal klein rondje, als ze zou schrikken stond ze op me. Dus eerst haar cirkel groter gemaakt met lichaamsgebaren; gelukt. Daarna ging het goed en ging ze lekker sjouwen. Longeerhulp er aan gedaan (op het aller grootste, reus). Ze had dit nog nooit gedaan en ik wilde haar geen pijn doen of dat ze hem stuk trok. Ze kon dus niet boven een normale hoogte uit maar had hem ook niet erg laag ingesteld; was immers zoveel te zien.

Hij is natuurlijk wat oudbollig, maar ik vind hem eigenlijk wel mooier dan gedacht! Ga ik dus echt niet mee te paard, dat is zonde!

Tot nu toe hoeft de coque er ook niet op, gelukkig!
Ik leer er van als mijn moeder of vader stukjes leert en om dit dan met jullie te delen kan ook niet slecht uit pakken.

Doorzitten gaat we erg goed, het gaat makkelijker omdat ik echt kan zitten. Ik zit op mijn eigen kont en kan niet alleen de beugels en teugels vastgrijpen.
;

Tijd gaat sneller dan je denkt. Nissima schreef:Ik ben niet zo goed in rijtechnisch commentaar maar ik vind het er helemaal niet slecht uit zien hoor. Je hebt je handen wat wijd, maar het paard loopt ontspannen. Mooi dier is het ook.
In je video staat trouwens "vrijrijden 1-2-2017" maar gisteren was het 1-3-2017Tijd gaat sneller dan je denkt.

Heb als afsluiting dus het NK kunnen rijden, was erg gaaf. Ook mag ik nog meedoen met clubdagen en helpen met de shows etc, dus ik ben er niet helemaal uit. Zelf doen gaat helaas niet meer met lichaam.