Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt een plaatje!
Maar dat gaan we eker doen als het mooier weer wordt! Een prachtige omgeving daar!
Hij boft met jou!
) stitchlover schreef:@ The cat
Dankjewel! Ja dat hoort zo bij een afsprong hoe hoger een afsprong hoe meer je het gewicht op weg naar beneden naar achter verplaatst en je paard de teugel moet geven. Op die manier hinder je het paard minder en komt het ruitergewicht niet als klap op de voorhand bij het landen. Zodra je neerkomt draai je vanuit steun op de beugel en knieën weer terug naar de verlichte zit (zo terug in het zadel ploffen is dus niet de bedoeling). Ik ben ook een dressuurruiter hoor, maar mijn spring- en crosslessen krijg ik van een kundige eventingruiter die alles goed uit kan leggen!
leer ik nog wat bij. Ik ben helemaal geen persoon om te springen of crossen, dus doe ik er ook niet mee, maar bijgevolg ken ik er ook dus niets van en zag ik gewoon een foto die me zo vreemd leek tegenover 'andere springfoto's'. Veel plezier nog met je kanjer!