Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Michellette schreef:Waar ik me over verwonder is dat er toch heel gemakkelijk over gedacht wordt om een kind een pony op de groei te kopen. Ze lopen toch ook niet op schoenen maat 40 omdat ze daarop later ook waarschijnlijk zullen lopen?
En ja, er zijn brave D-pony's maar een kind van 6 of 8 jaar zal niet zelfstandig met het dier aan de slag kunnen, hoe braaf ook. Laat ze opgroeien met een A of B pony, zelf ontdekken en aanvoelen wat ze kunnen. En ja, ze groeien eraf, maar afscheid nemen hoort bij het leven. Of de pony blijft en er komt een grotere bij, dan merk je dat als het op de grotere eens moeilijk gaat ze het vertrouwen weer terug winnen door even op de kleinere te gaan rijden.
pol1 schreef:Weet iemand hier toevallig ook een fijne springinstructeur gericht op kinderen? Ik ben al een tijdje op zoek! Mijn dochter is 10 Jr en rijdt in de klasse B. Eigenlijk altijd met winst maar er moet nog een hoop aan gesleuteld worden! Pony is zeer talentvol maar wel een baasje!
Suggesties zijn zeer welkom! Omgeving Amersfoor!