Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Die meisjes hebben de eigenaressen gebeld maar die kwam niet van haar werk, die meisjes zijn met het paardje blijven lopen tot ze kwam ze heeft er 2 rondjes mee gelopen en weg was ze en lag het paardje weer op zijn rug...
Daphne__ schreef:Vind het altijd erg bijzonder dat mensen roepen dat je je niet met dieren van een ander moet bemoeien. Als ik zie dat een dier slecht behandeld word, dan zal het mij aan m'n reet roesten dat het niet mijn dier is. Reken maar dat ik zorg dat de dierenpolitie er wat aan doet.
omafia schreef:De dierenbescherming heb ik niet gezien, met die vrouw valt niet te praten, en de dierenarts is 2 keer geweest, en gisteren heeft dat meisje weer gebeld maar die kon er verder niks aan doen, ze had het paardje in moeten laten slapen. Het is echt een vreselijk mens ze liegt alles aan elkaar.
Ik kan wel weer bellen naar de dierenbescherming maar als ze er niks aan doen
OleJon schreef:omafia schreef:De dierenbescherming heb ik niet gezien, met die vrouw valt niet te praten, en de dierenarts is 2 keer geweest, en gisteren heeft dat meisje weer gebeld maar die kon er verder niks aan doen, ze had het paardje in moeten laten slapen. Het is echt een vreselijk mens ze liegt alles aan elkaar.
Ik kan wel weer bellen naar de dierenbescherming maar als ze er niks aan doen
Die reacties hier? sommige van jullie moeten zich diep schamen. Mevrouw heeft eerder aangegeven dat ze de dierenbescherming heeft gebeld. Zitten sommige hier te zeuren of haar nederlands schrijven leer zelf eerst eens beter lezen. zij onderneemt tenminste actie. meeste van jullie zal wel het type zijn van, stond erbij en keer ernaar.
Erover doorgaan is a onnodig aangezien alles al gezegd is en b is het niet de bedoeling om er nu nog over door te gaan. Mondy schreef:@Vrouwke...serieus ?? Kijk even 2 berichten boven je..daar staat een mod opmerkingErover doorgaan is a onnodig aangezien alles al gezegd is en b is het niet de bedoeling om er nu nog over door te gaan.
Fohadie ik denk dat ts idd niet goed weet hoe ze pbs moet antwoorden. Hopelijk lukt het of krijgen we hier nog een update.
(PB is ook nog n iet gelezen.)Maar kan me voorstellen dat TS niet meer in dit topic gaat kijken na sommige reacties en nadat het topic even op slot heeft gestaan.. Mondy schreef:@Vrouwke...serieus ?? Kijk even 2 berichten boven je..daar staat een mod opmerkingErover doorgaan is a onnodig aangezien alles al gezegd is en b is het niet de bedoeling om er nu nog over door te gaan.
Fohadie ik denk dat ts idd niet goed weet hoe ze pbs moet antwoorden. Hopelijk lukt het of krijgen we hier nog een update.
Iedereen heeft hetzelfde doel voor ogen natuurlijk.