M_D_H schreef:Gillie is ook zo'n slimme,
Laatste waren we aan het wandelen en schrok hij ergens van. Meneer greep mij bij mijn schouder (voornamelijk jas) en zette het op een lopen, rende een hoekje om en op het moment dat hij vond dat het veilig was stopte hij.
Begon mij van top tot teen te besnuffelen of ik nog heel was en toen hij constateerde dat dat het geval was mocht ik pas weer verder lopenelke poging om eerder weg te lopen werd tegen gehouden door een gil die mij aan mijn jas weer naar hem terug trok
![]()
Deze spant de kroon
elke poging om eerder weg te lopen werd tegen gehouden door een gil die mij aan mijn jas weer naar hem terug trok
. Ik leg het ding na het longeren strak langs de wand zodat hij er niet op kon staan.....dacht ik. Meneer tilt zijn achterbeen op, duwt die tegen de wand en laat zo zijn hoef langs de wand naar beneden zakken. En jawel, KRAK, dat was nummer 4
. Ook wist hij tijdens het rijden precies wanneer ik 1 momentje van onoplettendheid had, dan beet hij mijn dressuurzweep kapot. Daar heeft hij er 3 van vermoord. De waslijst van dingen die hij nog meer kapot kreeg is te groot om hier weg te zetten
Uiteindelijk tweede slot onderaan de boxdeur van de merrie bevestigd, daar kon ze niet bij.
Parkeren zichzelf keurig netjes haha!